Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:44:29 GMT

تعیین تکلیف ٢٨٠ هزار سپرده‌گذار موسسه آرمان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۵۲۷۳

تعیین تکلیف ٢٨٠ هزار سپرده‌گذار موسسه آرمان

آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه منحل شده "آرمان" از تعیین تکلیف حدود ٢٨٠ هزار سپرده‌گذار حکایت دارد.

ایران آنلاین / در جریان ساماندهی موسسات غیر مجاز و توقف فعالیت آنها، در تابستان سال جاری بانک مرکزی مسئولیت مدیریت دارایی و بدهی سه موسسه منحل شده افضل توس، البرز ایرانیان و وحدت (آرمان) را به ترتیب به بانک آینده، بانک تجارت و موسسه ملل واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت پرداخت مرحله‌ای وجوه سپرده‌گذاران با استفاده از خط اعتباری بانک مرکزی در دستور کار بانکها و موسسه مسئول قرار گرفت و تا مبالغ ١٠٠ میلیونی نیز پیش رفت.

امروز (یک شنبه) در نشست خبری که در محل موسسه ملل و با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد بر اساس توضیحات ارائه شده از آخرین وضعیت تعیین تکلیف سپرده‌گذاران وحدت حدود ٢٨٠ هزار نفر تعیین تکلیف شده‌اند.

آخرین آمار از این حکایت دارد که سپرده‌های تا سقف سه میلیون تومان حدود ٢٧٧ هزار نفر تعیین تکلیف شده و از سه میلیون تا ١٠٠ میلیون تومان نیز حدود ٨٤ هزار نفر تعیین تکلیف شده و وجوه خود را دریافت کرده‌اند. همچنین از سپرده‌های بالای ١٠٠ میلیون تومان هم تاکنون حدود ٩٦٧٠ نفر توانسته‌اند هر کدام مبلغی حدود ١٠٠ میلیون تومان دریافت کنند.

سید امین جوادی -مدیرعامل موسسه ملل- در توضیحاتی گفت که حدود ٤٧٠٠ میلیارد تومان سپرده در موسسه وحدت از حدود ٣٧٤ هزار و ٢٠٦ نفر جذب شده بود که از این رقم حدود ٥٠٠ میلیارد تومان تسهیلات بود، اما ٤٢٠٠ میلیارد تومان دیگر در دسترس نبود.

وی ادامه داد : در مرحله اول تعیین تکلیف سپرده سه میلیون را شروع کردیم که هرچه بود با سود پرداخت کردیم، در مرحله دوم تا سقف ١٠٠ میلیون پیش رفتیم که سود آنها تا ١٥ درصد تعدیل شد. در مرحله سوم هم بالای ١٠٠ میلیون را مجوز پرداخت تا ١٠٠ میلیون گرفتیم و انجام شد که در مجموع حدود ٢٧٥٠ میلیارد تومان پرداخت شده است.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی عصر یکشنبه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهرها، افزود: اولویت کار ما رفع مشکلات مردم در این کمیسیون‌هاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و طبق قانون در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

عتباتی بیان کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود بنابراین باید اولویت کاری ما تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است، گفت: فعالیت مؤثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر قابل قبول و نتیجه بخش بوده و تداوم آن جزو برنامه‌های ماست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات این استان به دست آمده و از ۴۰۱ پلاک، ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده است.

حسین مجیدی افزود: ۱۶۴ پلاک نیز طبق قوانین در حال اقدام است که امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

کد خبر 6084905

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیس‌جمهوری حائز اهمیت است
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟