Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ اسامی داوران مرحله سراسری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه از سوی دادگستری استان تهران به عنوان میزبان این مرحله از مسابقات اعلام شد.
همچنین، این مرحله از مسابقات قرآن قوه قضائیه در رشته‌های مختلفی همچون قرائت ترتیل، تحقیق، اذان، حفظ 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امر داوری بخش آقایان این مسابقات بر عهده محمدرضا پورزرگری، حسن ربیعیان، عباس امام‌جمعه، سعید رحمانی، محمدمهدی بحرالعلوم، مهدی عادلی، محسن یاراحمدی، امین پویا و معتز آقایی است. همچنین، علیرضا نداف و سعید زکی‌لو نیز به عنوان اساتید راهنما در این بخش فعالیت می‌کنند.
در بخش بانوان نیز خانم‌ها نجمه شبانی‌قهرودی، ایمان صحاف، مقدسه، خان‌بابا، امیرآبادی، ماندگار، محبوبه کاتب، هاجر حیدری، شیما چنگی و سمیه حاجعلی به قضاوت بین متسابقان می‌پردازند.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه از هشتم تا نهم اسفندماه جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!