Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@18:53:04 GMT

جلو تردد اتوبوس‌های فرسوده در تهران گرفته شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۵۴۰۱

جلو تردد اتوبوس‌های فرسوده در تهران گرفته شود

به گزارش جهان نيوز، شهربانو امانی در چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هفته سلامت مردان را در پیش داریم، امیدواریم مردان سرزمین به سلامت خود بیاندیشند.

وی با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های فرسوده از خطوط بی ار تی در ساعات پایانی شب اظهارکرد:

شرکت اتوبوسرانی تهران برای جا به جایی مسافران در ساعات پایانی شب تا اوایل صبح از اتوبوس‌های تک کابین استفاده می‌کند که آلایندگی این اتوبوس‌ها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سهم اتوبوس‌های شهرداری تهران در انتشار ذرات معلق خاطرنشان کرد: سهم اتوبوس‌های شهرداری در انتشار ذرات معلق ۱۲ درصد است و باید این آمار کاهش پیدا کند.

امانی با بیان اینکه " اتوبوس‌های فرسوده باید از رده خارج شوند" اظهارکرد: زمان وارونگی هوا و در سایر زمان ها، شهرداری باید از اتوبوس‌های فرسوده استفاده نکرده، زیرا این اتوبوس‌ها سبب آلودگی هوای شهر تهران می‌شود.

وی خواستار ارائه سهم شهرداری تهران از سوی دولت شد و اذعان کرد: درخواست ما این است که دولت سهم اتوبوس‌های شهرداری تهران را پرداخت کند تا مشکلات پایتخت در این رابطه کاهش یابد.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: علارغم تذکرات و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.   وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا باتوجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیوفتد.   او افزود: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند