Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:26:55 GMT

پهلوان جور مهاجمان تراکتور را می‌کشد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۵۶۰۸

پهلوان جور مهاجمان تراکتور را می‌کشد

رکنا: هافبک تکنیکی و ریزنقش تراکتورسازی باز هم توانست برای تیمش گلزنی کند.

در روزهایی که مهاجمان تراکتورسازی از باز کردن دروازه حریفان عاجز هستند، احسان پهلوان گل های تیمش را به ثمر می رساند. پهلوان در مسابقه با پارس جنوبی روی پاس خوب ایرانپوریان و البته نبوغ خودش توانست یک گل زیبای دیگر به ثمر برساند و توانایی های فنی اش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که 4 مهاجم تراکتورسازی در نیم فصل دوم هیچ گلی برای تیم شان به ثمر نرساندند. فرزاد حاتمی، سلیمان کرپیچ، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی Freedom مهاجمان تیم تراکتورسازی هستند که تاکنون پایشان به گلزنی باز نشده و در این شرایط پهلوان گل های حساس تیمش را به ثمر می رساند.
پهلوان در بازی های گذشته یکی از بهترین بازیکنان تراکتورسازی بوده و شرایطش از نظر فنی تفاوت زیادی با روزهایی دارد که درنیم فصل اول در ذوب آهن توپ می زد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد.

بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با پرتاب ثانیه‌های پایانی خود توانست برد تیمش را در این دیدار تضمین کند. در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی ۱۰۶ بر ۱۰۶ دنبال می‌شد و ۳ ثانیه به پایان مانده بود، ماری با پرتاب خود تیمش را به برد رساند و صعود دنور را به دور بعد قطعی کرد.

لبران جیمز نیز در تیم لیکرز بهترین عملکرد را داشت. فوق ستاره آمریکایی موفق شد دبل دبل کند (۳۰ امتیاز + ۱۱ پاس گل) ولی این آمار در نهایت منجر به برد تیمش نشد. نیکولا یوکیچ صربستانی از دنور (۲۵ امتیاز + ۲۰ ریباند) و آنتونی دیویس آمریکایی از لیکرز (۱۷ امتیاز + ۱۵ ریباند) نیز دبل دبل کردند. 

به این ترتیب دنور بعد از ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. فصل گذشته نیز دنور توانسته بود ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد. در پایان فصل، دنور مقام دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد و لیکرز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف، دنور با مینه سوتا بازی خواهد کرد. اوکلاهاما نیز از کنفرانس غرب با برتری ۴ بر صفر نیواورلئان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بامداد امروز سه‌شنبه همچنین بوستون سلتیکس با برتری ۱۰۲-۸۸ برابر میامی هیت، یک قدم دیگر به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شد و با نتیجه ۳ بر یک در مجموع چهار دیدار پیش افتاد و به تنها یک برد دیگر نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی