Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس حوادث جام نیـوز، ساعت 1:40 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، قبل از ورودی بزرگراه رسالت به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 23 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

 

بهمن ترکاشوند؛ فرمانده نیروهای عملیاتی اعزام شده به محل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی.ام حین حرکت در بزرگراه، به شدت با یکدیگر برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی درحاشیه بزرگراه به حالت واژگون قرار گرفته بودند.

 

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هر دو خودرو را قطع کرده و پس از نصب علائم هشداردهنده در مسیر، نشتی بنزین هر دو وسیله نقلیه را رفع کردند.

 

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: پیش از رسیدن نیروهای عملیاتی، تمامی سرنشینان خود را به خارج از اتاقک وسایل نقلیه رسانده بودند که با توجه به مصدومیت یکی از سرنشینان (خانمی شصت و دو ساله)، آتش‌نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در پایان، هر دو خودروی سواری را با کمک جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

 

 

تسنیم

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم

خودروی دولتی در اتوبان نیایش به‌ دلیل حرکت مخاطره‌آمیز نظیر لایی‌کشی و سرعت غیرمجاز با چندین خودرو شهروندان تصادف کرد و قبل از رسیدن ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از صحنه جرم متواری شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اسفند ماه سال 1402، مرد جوانی به مجتمع شماره 37 شورای حل اختلاف شهر تهران (امامزادگان عینعلی و زینعلی) رفت و هنگامی که مقابل مقام قضایی قرار گرفت، گفت: ساعت 22 شب پانزدهم اسفند ماه در اتوبان صدر در حال رانندگی بودم که ناگهان یک خودروی دنا به‌خاطر لایی‌کشی و حرکات مخاطره‌آمیز به  ماشین اسپورتیج سفیدرنگم برخورد کرد و راننده آن پس از اینکه متوجه شد مقصر حادثه بوده از صحنه جرم گریخت؛ از وقوع این حادثه فیلم دارم و می‌خواهم از راننده مقصر برای جبران خسارت شکایت کنم.

افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان

پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت در دادسرای ویژه کارکنان دولت، تحقیقات قضایی در رابطه با این پرونده آغاز و پس از شناسایی هویت پلاک ماشین دنا مشخص شد که خودروی موردنظر متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی بوده و راننده آن در خارج از ساعت اداری بدون حکم ماًموریت وارد اتوبان نیایش شده و با ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز نظیر لایی‌کشی با خودروی اسپورتیج برخورد و قبل از رسیدن ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از  صحنه جرم فرار کرده است.

.

به گزارش تسنیم، با توجه به نظر کارشناسی پلیس راهور مبنی بر مقصر بودن راننده خودروی دولتی در این حادثه، پرونده برای رسیدگی دقیق‌تر و صدور قرار قانونی به مجتمع قضایی شهید صدر ارجاع داده شد؛ همچنین دلجویی بابت این تصادف از مالباخته نشده و راننده مقصر نیز تا به امروز خسارتی پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت