Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت:  ۱۳۶ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار برای رفع محرومیت در بافت فرسوده شهر دوگنبدان اختصاص یافته است که این اعتبار برای بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان، ساخت کتابخانه و مدرسه در این شهر هزینه می‌شود.
اسماعیل احمدی افزود: کتابخانه محله رادک با ۲۸۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی ادامه داد: بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که از این اعتبار تاکنون ۵۰ میلیارد ریال جذب شده است.
وی پیشرفت کاری این طرح را ۵۰ درصد اعلام کرد و افزود: در این طرح ۶ هزار مترمربع پیاده‌رو، ۱۰ هزار مترمربع سنگ‌فرش و ۷ هزار متر فضای روباز ایجاد می شود.
رییس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه ساخت مدرسه ۲ طبقه محله رادک با ۱۲ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های در حال اجرای این اداره در بافت فرسوده دوگنبدان است گفت: کار ایجاد پایگاه سلامت در بافت فرسوده دوگنبدان آغاز خواهد شد.
بر اساس طرح احیای بافت فرسوده دوگنبدان ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی این شهر تا سه سال آینده با هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی می شود.
طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که سال ۱۳۸۷ تصویب شد به دلیل نبود اعتبار مدتی راکد بود، و هم اکنون مورد توجه جدی مسئولان قرار گرفته است.
۲۰ هزار نفر در واحد‌های مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ساکن هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند