Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@11:49:33 GMT

نیمی از ارزهای دیجیتال در سال 2017 شکست خوردند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۵۸۳۹

نیمی از ارزهای دیجیتال در سال 2017 شکست خوردند

پول‌نیوز - افزایش قیمت بیت کوین در سال 2017 منجر به سرمایه گذاری تعداد زیادی از افراد و شرکت ها برای خرید ارزهای مختلف دیجیتال شد، اما حالا مشخص شده که بازار ارزهای دیجتال چالش های جدی نیز دارد.

تقریبا نیمی از ارزهای متنوع دیجیتال عرضه شده در سال 2017 شکست خوردند و افرادی که بر روی آنها سرمایه گذاری کردند موفقیتی کسب نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحقیقاتی که در این زمینه توسط موسسه توکن دیتا و با بررسی دهها نوع ارز دیجیتال صورت گرفته نشان می دهد که 46 دصد از 902 ارز دیجیتالی که فعلا در جهان موجود هستند بازی را به رقبا باخته و از میدان به در شده اند.

از میان این ارزهای دیجیتال 142 ارز حتی بودجه کافی برای تداوم گردش و فعالیت خود را به دست نیاورده اند و 276 ارز هم به تدریج حذف شده یا گرفتار مشکلات جانبی و برخی کلاه برداری ها شده و اعتماد به آنها از دست رفته است.

اولین عرضه 113 ارز دیجیتال در بازار هم با استقبال سردی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مواجه شده و لذا آنها هم شکست خورده اند و تنها تعداد محدودی از این ارزها چنان پراقبال بوده اند که میزان خرید آنها ارزشی بیش از 10 میلیون دلار داشته است.

به نظر می رسد علیرغم همه این مشکلات اقبال به بازار ارز دیجیتال تا سال 2018 ادامه یابد، اما انتظار می رود وضعیت این بازار امسال منطقی تر شود. همچنین برخی دولت ها و حتی شرکت های جهان مانند کداک به استفاده از ارزهای دیجیتال علاقه نشان خواهند داد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم