Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:12:18 GMT

پروازهای مشهد تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۵۸۹۲

اقتصاد > صنعت - ایسنا گزارش داد:با آغاز موج جدیدی از بارش‌ها در نقاط مختلف کشور وضعیت تعدادی از فرودگاه‌ها به دلیل کاهش دید افقی به مرحله‌ای رسیده که امکان برقراری بعضی از پروازها در آن وجود ندارد.

طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها در حال حاضر میزان دید افقی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به کمتر از ۶۰۰ متر رسیده و این موضوع باعث به تاخیر افتادن تعدادی از پروازها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت اعلام کرده مسافران این فرودگاه باید تا اطلاع‌ ثانوی انتظار تاخیر داشتن پروازهایشان را داشته باشند و از این رو باید پیش از عزیمت به فرودگاه از زبان دقیق انجام پروازهایشان مطلع شوند.

با وجود بارش‌هایی که از شب گذشته در شهر تهران ادامه داشته، در حال حاضر پروازها در دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی طبق روال معمول ادامه دارد. با این وجود به دلیل امکان وجود مشکلات جوی در بعضی از مسیرهای داخلی مسافران می‌توانند پیش از عزیمت به فرودگاه شرایط دقیق جوی پروازهایشان را رصد کنند.

در فرودگاه‌های خوزستان نیز که در روزهای قبل به  دلیل افزایش میزان گرد و غبار امکان برقراری تعدادی از پروازها فراهم نشده بود، در حال حاضر دید افقی به سطح کافی رسیده و پروازها طبق برنامه در دستور کار قرار دارد.

تابلوی پروازهای فرودگاه‌های اردبیل، تبریز، یاسوج، شیراز و اصفهان نیز نشان‌دهنده آن است که با وجود تداوم بارش‌ها در برخی از مناطق در حال حاضر امکان برقراری پروازها در تمامی این فرودگاه‌ها وجود دارد.

 

3535

کلید واژه‌ها : حمل و نقل هوایی - نقص فنی هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری - قیمت بلیت هواپیما - هواپیما -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم، دکتر «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب و شتم پلیس آمریکا قرار گرفته اند، اعلام کرده اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول