Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید سالارزهی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: چند ماه پیش جلسات متعددی با آقای احمدی تهیه کننده و رامبد جوان مجری برنامه خندوانه داشتیم و خوشبختانه مذاکرات به نتیجه رسیده و حضور جناب خان در برنامه خندوانه قطعی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل و موانع اداری و حقوقی سپری در حال انجام است و با همکاری‌های صورت گرفته حضور جناب خان در این برنامه بلامانع است و دیگر این تصمیم با سازندگان خندوانه است که سری جدید را کی به روی آنتن ببرند و یا به چه نحو از این عروسک در برنامه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، در حال حاضر سازندگان «خندوانه» در حال انجام مراحل مسابقات خنداننده شو هستند و ۲۰۰ نفر برتر به انتخاب مردم به همراه ۵۵ نفر که داوران انتخاب کردند، مجموعا ۲۵۵ نفر به مرحله بعد رفتند و تا ۱۲ اسفند وقت دارند اگر خواستند یک ویدئوی جدید بفرستند تا وارد مرحله نهایی داوری توسط داوران خندوانه بشوند و در نهایت تا ۱۰۰ نفر برتر را انتخاب کنند. 

سری جدید «خندوانه» بناست در فروردین ماه به روی آنتن برود و زمان قطعی آن هنوز اعلام نشده است.

سال 94 و در فصل دوم برنامه «خندوانه» به طراحی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی جواد فرحانی، عروسکی بنفش رنگ با نام جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی که از مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» آمده بود به یکی از کاراکترهای اصلی این برنامه تبدیل شد.

تا جایی که اغلب مخاطبان دیگر خندوانه را به خاطر حضور جناب خان تماشا می کردند. این روند ادامه داشت تا اینکه صاحب اصلی این عروسک به فکر گرفتن حق خود از این عروسک افتاد و طی شکایاتی که از این برنامه داشت، باعث شد تا این عروسک در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد و در همان زمان تهیه کننده ها درباره مسائل مالی بارها با هم گفت‌وگو کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

خندوانه برای اینکه خلاء جناب خان را پر کند، در فصل چهار به سمت چهار عروسک رفت که بازخورد مثبتی از آنها نگرفت و برنامه را با استفاده از شیوه های دیگر ادامه داد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

طرحی که ۱۳ قطعه دارد و عملیات اجرایی اش در برخی قطعات در حال اجراست و در مابقی قطعات نیز به زودی آغاز می‌شود.

 برای شتاب گرفتن این طرح امروز جلسه‌ای در دفتر معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد زیرسازی این طرح که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده تا دو سال آینده به اتمام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان