Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@03:58:56 GMT

شهاب اکبری موسیقی «تا ۱۰ بشمار» را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۶۱۱۷

شهاب اکبری موسیقی «تا ۱۰ بشمار» را می‌سازد

همزمان با تدوین فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» ساخت موسیقی متن این فیلم به شهاب اکبری؛ آهنگساز و تنظیم‌کننده سپرده شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از مشاوررسانه‌ای فیلم «تا 10 بشمار»، شهاب اکبری؛ آهنگساز و تنظیم‌کننده قطعات خوانندگانی چون محسن یگانه، حمید عسگری، محمد علیزاده و محسن چاوشی همزمان با تدوین فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار»، ساخت موسیقی متن این فیلم را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری سکانس تیتراژ پایانی «تا ۱۰ بشمار» که بخاطر شرایط جوی انجام نشده بود تا آخر این ماه به پایان می‌رسد.

قصه این فیلم روایتگر چند ساعت از زندگی زوجی است که وارد ماراتنی با استراحت ۱۰ شماره می‌شوند.

«تا ۱۰ بشمار» به نویسندگی کیانوش اسلامی و بازی منوچهر زنده‌دل، غزاله نظر، الناز باطنی و مانیا بابایی اولین تجربه بلند سعادت بستام در مقام کارگردانی و محصول موسسه فوژان فیلم است.

این فیلم برای نمایش در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ساخته شده است و در صورت انتخاب، اولین نمایش این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!