Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه شهرستان میبد گفت: محافظه‌کاری‌های بی‌مورد از آفات مدیریتی در کشور است و اگر مسئولان مشکلاتشان را با مردم در میان بگذارند، می‌توان با درک متقابل و با برنامه‌ریزی بهتری در جهت حل مشکلات قدم برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحید کریم بیکی در گفتگو با خبرنگار میبد خبر، افزایش اعتماد میان مردم و مسئولان را امری مهم و انکار ناپذیر دانست و بیان داشت: مقدمه فراهم کردن این اعتماد، تعامل میان مسئولان و رسانه‌ها و همچنین شناخت نقش و مسئولیت هر یک از آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم بیکی افزود: رسانه‌های مجازی و مکتوب باید در کنار مسئولان برای هموار کردن مسیر خدمت‌رسانی به مردم قرار گیرند و از مواضع هجومی نسبت به مسئولان خدمتگزار و انتشار مطالبی که موجب تفرقه می‌شود بپرهیزند.

وی گفت: البته این موضوع منافاتی با نقد و انتقاد ندارد بلکه نقد مستدل و منصفانه از بدیهیات یک رسانه‌ی پویا و حرفه‌ای برای عمق‌بخشی به افکار عمومی و گفتمان سازی و همچنین کمک به پیشبرد اهداف مدیریتی در کشور است.

این کارشناس ارتباطات و علوم اجتماعی ادامه داد: قانون حدود و اختیارات رسانه‌ها را مشخص کرده است و آن‌ها وظیفه‌دارند بر اساس مسئولیت اجتماعی و در چارچوب مشخص، خواسته‌های خود و اجتماع را دنبال کنند.

کریم بیکی با اشاره به این نکته از فرمایش حضرت علی (ع) که سعه‌صدر از ابزار ضروری در مدیریت است،خاطرنشان کرد: تعقیب غیرموجه رسانه‌های انقلابی، ظلم به مردم‌سالاری دینی است و از مسئولان انتظار می‌رود، نظرات و انتقادات منطقی را از رسانه‌های قانونی پذیرا باشند.

وی تصریح کرد: قطعاً برنامه مسئولان در دولت، خدمت‌رسانی به مردم است و رسانه‌ها نیز به‌عنوان یکی از ارکان جوامع مردم‌سالار می‌توانند در پیشبرد اهداف دولتمردان در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر باشند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان میبد گفت: محافظه‌کاری‌های بی‌مورد از آفات مدیریتی در کشور است و اگر مسئولان مشکلاتشان را با مردم در میان بگذارند، می‌توان با درک متقابل و با برنامه‌ریزی بهتری در جهت حل مشکلات قدم برداشت.

کریم بیکی، عدم توجه به شایسته‌سالاری را یکی دیگر از مواردی که موجب کاهش بازدهی کاری در ادارات و دستگاه‌ها می‌شود بیان کرد و افزود: این مسئله درنهایت به نارضایتی مراجعین به دستگاه ها منجر می‌شود و متأسفانه در مواردی ناکارآمدی‌های فردی به‌ پای نظام نوشته می‌شود که دشمن نیز از این موارد بهره‌برداری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دریک جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای با دشمن قرار داریم و مخالفان نظام، به هر شیوه و روش ممکن علیه جمهوری اسلامی تبلیغات می‌کنند و این مسئله، وظیفه رسانه‌ها را در حفظ منافع ملی و دستاورد‌های انقلاب سنگین‌تر کرده و آن‌ها همواره باید در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن و خنثی‌سازی نیرنگ‌ها و پاسخ به شایعات باشند.

مسئول بسیج رسانه میبد در پایان بابیان اینکه می‌توان از شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسان علی‌رغم آسیب‌هایی که دارد  استفاده‌ای بهینه کرد افزود: باید با هم‌افزایی و بهره‌گیری از ابزار نوین ارتباطی در جهت تعالی انسان‌ها، توسعه و بالندگی کشور استفاده کرد.


انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه