Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه آموزش مهارتهای زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار در محل اداره بهزیستی سرپل ذهاب باهدف اگاه سازی زنان ازفاکتورهای زندگی سالم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب درحاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه زنان سرپرست خانواراداره بهزیستی سرپل ذهاب اظهار داشت: با عنایت به اهمیت و ضرورت شناخت نقش خانواده به عنوان اولین پایگاه اجتماعی و تاثیر گذار در شکل گیری و رشد شخصیت افراد و با هدف ارتقای آگاهی زنان سرپرست خانوار، کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه بانوان سرپرست خانوار بهزیستی به مدت یک روزبا بیش از 60 شرکت کننده در محل اداره بهزیستی اردکان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهمن بوچانی هدف از برگزاری این دوره را، افزایش سطح آگاهی و پیشگیری  از آسیبهای اجتماعی برای خانواده ها، توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در همه ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در جامعه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد ظهر سه شنبه در بازدید از محل استقرار خودرو خدمات سیّار اورژانس اجتماعی در ورودی شهر بوشهر اظهار داشت: اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان بوشهر از ابتدای نوروز در مرکز استان و به صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های تابعه با توجه به رسالت ذاتی و با در نظر گرفتن سه ویژگی اصلی خود، یعنی «به موقع بودن»، «تخصصی بودن»، «در دسترس بودن» به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به مردم به ارائه خدمت می‌پردازند.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر به خدمات مؤثر و تخصصی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری و همزمان با تعطیلات نوروز تعداد ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان از قبیل انجام مداخلات اجتماعی، روانی، حقوقی، روانپزشکی (تیمی)، مداخلات مؤثر به منظور جلوگیری از تشدید بحران، مشاوره و راهنمایی‌های لازم توسط خدمات اجتماعی سیار و دیگر موارد تخصصی به مردم و مسافران نوروزی ارائه شد.

وی ادامه داد: در این میان تعداد ۴۶ تماس با خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برقرار شد که پس از تماس با کارشناسان توصیه‌های آموزشی و در صورت نیاز و تشخیص کارشناس این حوزه خودرو سیّار به محل اعزام شد.

عزیزنژاد تصریح کرد: کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان در تعطیلات نوروز هم پاسخگوی تماس‌های مردم با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی هستند و در صورت نیاز به مداخله، تیم سیار اورژانس به مکان مورد نظر اعزام می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان از عموم مردم و مسافران نوروزی خواست در صورتی که با مواردی از جمله همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودک آزاری، اختلافات خانوادگی، فرار از منزل، اقدام به خودکشی و افکار خودکشی و سایر افرادی که در بحران قرار دارند برخورد کردند، حتماً با خط ۱۲۳ تماس حاصل کنند تا زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

کد خبر 6062911

دیگر خبرها

  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی