Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به  اینکه با گذشت بیش از سه ماه با تمام قوا خدمات رسانی انجام در مناطق زلزله زده در حال انجام است به سه مرحله توزیع  بسته های غذایی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود:مبلغ 60 میلیارد  تومان هم از کمکهای مردمی به حساب هلال احمر واریز شده است که تا پایان سال تعیین تکلیف و با تعامل و نظارت مسئولان  پرداخت آن انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این مبلغ به هر خانواری که  اعضای خانواده شان را از دست داده اند مبلغ 5 میلیون تومان تعلق می گیرد و 5 میلیون تومان هم برای کسانی که در  روزهای اول در این مناطق صاحب فرزند شده اند اختصاص می یابد و باقیمانده مبلغ هم اطلاع رسانی خواهد شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به درگیر بودن 8 شهرستان استان در بحث زلزله افزود: تفاهم های خوبی با ارتش و و سپاه صورت گرفته است تا ظرفیتهای موجود  هلال احمر با ظرفیتهای نیروهای مسلح  هماهنگ شود.

امیریان با اشاره به وجود 36 شعبه، پایگاه ومکان فعالیتی هلال احمر در استان گفت: گستردگی بحران در روزهای اول شرایط شناسایی را برای کمک رسانی مشکل  کرده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز هم مشکلاتی در مناطق زلزله زده وجود دارد افزود: وجود برخی  محدویت ها و چالش ها را در شرایط بحران نباید فراموش کرد.

 

انتهای پیام/پ

خدمات رسانی به مناطق زلزله زده

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان