Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@23:00:02 GMT

درس بزرگ برانکو به مربیان ایرانی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۶۴۱۷

درس بزرگ برانکو به مربیان ایرانی

سرمربی پرسپولیس در تمام ۲۴ هفته گذشته از لیگ و بعد از هر دیدار تیمش در هر تورنمنتی، یک جمله تکراری دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکویچ بعد از کسب برد شب گذشته تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس خبری حاضر شد و جملاتش این طور به زبان آورد: «این برد قهرمانی ما بود و با روحیه خوبی به دربی می رویم تا دربی را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم بابت تلاشی که داشتند و پیروزی که به دست آوردند، خسته نباشید و تبریک می گویم.»
در واقع برانکو در تمام بازی های این فصل، هر وقت تیمش از زمین خارج شد، به بازیکنانش بابت تلاشی که داشتند «خسته نباشید و تبریک» گفت آن هم فارغ از هر نتیجه ای که به دست آمد. به عنوان مثال وقتی استقلال را در بازی رفت با شکست مواجه کرد، به بازیکنانش تبریک گفت و وقتی مقابل السد با حساب 3 بر یک باخت، بار دیگر از بازیکنانش تمجید کرد.
این رفتار برانکو می تواند درس بزرگی برای مربیان وطنی باشد. مربیان ما متاسفانه بی نهایت احساساتی هستند و وقتی تیم شان می بازد، از داور، شرایط، فدراسیون و همه چیز ایراد می گیرد و در نهایت، بازیکنان و شاگردان خود را مقصر این اتفاقات قلمداد می کنند. همین امر، شکاف وحشتناکی بین کادرفنی و کادر بازیکنان ایجاد می کند که در نهایت به ضرر تیم ها تمام می شود اما برانکو با همین حربه، کاری می کند که یک بازیکن بعد از ارائه بازی ضعیف مقابل السد، در لیگ برابر استقلال خوزستان دو برابر بیشتر بدود و دوندگی و جنگندگی بیشتری را نشان بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار

به گزارش “ورزش سه”، هوادار تهران که با حملات پردامنه خود توانسته بود به دو  گل مقابل پیکان دست یابد و در آستانه دستیابی به سه امتیاز قرار گیرد، با دو گلی که فلاح و زمانی برای پیکان به ثمر رساندند، به تساوی رضایت داد.

نکته جالب توجه اینکه این چهارمین بازی‌ای است که مسعود شجاعی روی نیمکت هوادار در آستانه کسب سه امتیاز قرار دارد اما در نهایت به تساوی رضایت می‌دهد.

آنها مقابل نساجی در قائمشهر نیز با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما در نهایت به تساوی دو - دو رسیدند. بنفش‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک نیز پیش افتاده بودند و در نهایت با تساوی در این بازی به کار پایان دادند. دیدار مقابل فولاد خوزستان دیگر دیداری بود که این تیم توانسته بود از حریف پیش بیفتد؛ آنها در شرایطی که با دو گل در زمین حریف پیش افتاده بودند در نهایت با تساوی ۳-۳ به این بازی دست یافتند.

اکنون مسعود شجاعی در دیدار مقابل پیکان نیز در شرایطی که با دو گل از شاگردان رضا عنایتی پیش بود، در نهایت با تساوی کار را پایان داد تا این چهارمین بازی‌ای باشد که تیمش در آستانه برد، به تقسیم امتیاز رضایت دهد.

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد