Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:52:32 GMT

ثبات دلار و افزایش نرخ سکه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۶۴۳۴

ثبات دلار و افزایش نرخ سکه

در بازار امروز - یکشنبه - دلار با ثبات قیمت همراه شده و سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، بازار سکه که در روزهای اخیر با روند نزولی همراه شده بود مجددا از روز قبل در جهت افزایش قیمت قرار گرفته و و امروز هم به همین روند ادامه داده است که به نظر می‌رسد این افزایش مجدد قمیت سکه واکنشی به توقف حراجی سکه از سوی بانک مرکزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار ارز هم طی چند روز گذشته به ثبات نسبی رسیده است به طوری که تقریبا دلار در مقایسه با دیروز تغییری نداشته است و برخی ارز ها مثل یورو و پوند هم کاهشی شده‌اند.

اما از سوی دیگر بازار داخلی طلا با افزایش قیمت روبرو شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار و مثقال طلا هر یک نسبت به روز قبل ۲۰۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرده اند. این در حالی است که اونس طلا در بازار جهانی تغییر قیمتی نداشته است.

نوع طلا قیمت تفاوت قیمت نسبت به روز قبل هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴۵ هزار تومان ۲۰۰۰ تومان افزایش مثقال طلا ۶۲۸ هزار تومان ۵۰۰۰ تومان افزایش اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۳۰ دلار بدون تغییر نوع سکه سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان ۱۰ هزار تومان افزایش نیم سکه ۷۴۰ هزار تومان ۵۰۰۰ تومان افزایش ربع سکه ۴۴۵ هزار تومان بدون تغییر سکه گرمی ۳۰۵ هزار تومان ۵۰۰۰ تومان افزایش نوع ارز دلار ۴۴۷۹ تومان ۱ تومان کاهش یورو ۵۵۲۳ تومان ۸ تومان کاهش پوند ۶۶۹۳ تومان ۷ تومان کاهش لیر ۱۲۸۷ تومان ۲ تومان افزایش یوان چین ۷۵۳ تومان ۵ تومان کاهش درهم امارات ۱۳۱۲ تومان ۷ تومان افزایش

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا ارزان‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا با کاهش قیمت روبرو شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (سه‌شنبه) به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم نیز با ۵۰۰  هزار تومان کاهش به کانال ۳۹ میلیون تومان بازگشت و ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته، ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت قیمت شده است.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

کاهش قیمت در بازار داخل در حالی اتفاق افتاده که بر خلف روال هفته‌های گذشته که اونس جهانی سیر صعودی تندی به خود گرفته بود، اکنون از مسیر افزایش دور زده و پا در مسیر کاهش گذاشته است؛ در حالیکه روز دوشنبه هر اونس طلا ۲۳۴۶ دلار بود امروز با ۴۰ دلار کاهش به  ۲۳۰۶ دلار رسیده است.

براین اساس هر مثقال طلای آب شده نیز با ۳۹۰ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۰ هزار تومان کاهش سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • قیمت نفت نزولی شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟