Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:34:23 GMT

۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان مازندران پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۶۶۶۸

۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان مازندران پرداخت شد

جویبار - مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران، میزان خسارت و غرامت پراخت شده به کشاورزان را در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضوی نیا پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای حفظ منابع آب شهرستان جویباربا اشاره به اینکه در سال زراعی سالجاری ۵۷ میلیارد ریال حق بیمه از کشاورزان استان دریافت شده است ، اظهار کرد: تا کنون ۲۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان غرامت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از کشاورزان جویباری ۱ میلیاردریال حق بیمه دریافت شده و ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال غرامت پرداخت شده است .

رضوی نیا با تاکید براینکه صندوق بیمه محصولات کشاورزی آمادگی لازم برای بیمه محصولات کشاورزی رادارد ، افزود: شاید تمامی خسارت های کشاورزی جبران نشود ولی تلاش براین بوده که پرداخت غرامت ها به موقع انجام شود.

مدیرصندوق بیمه محصولات کشاورزی استان مازندران تصریح کرد: اطلاع رسانی لازم در خصوص صندوق بیمه محصولات کشاورزی انجام شده و مراکز خدمات جهاد کشاورزی آمادگی لازم برای بیمه محصولات کشاورزی دارند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه بحث بیمه محصولات برنج و مرکبات از اول فرودین آغاز خواهد شد ، گفت : با توجه به بحران کم آبی در استان کشاورزان نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش برف، تندباد و سرمازدگی در فروردین امسال به چهار هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی و ۲ هزار و ۳۷۰ هکتار باغ در شهرستان‌های بویین میاندشت، فریدن، کاشان و آران و بیدگل خسارت وارد شده است.


منصور شیشه فروش افزود: این خسارت‌ها بیشتر بدنبال بارش‌های نیمه نخست فروردین بوده و فعالیت سامانه بارشی اخیر به جز آبگرفتگی در برخی مناطق جنوبی استان خسارت جدی نداشت.


او  با بیان اینکه بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: کشاورزان و باغداران در زمان مقرر نسبت به بیمه اراضی کشاورزی و باغ‌های خود اقدام کنند.


شیشه فروش ادامه داد: صندوق بیمه کشور نیز لازم است به تناسب میزان خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و باغداران غرامت پرداخت کند و نسبت به تعدیل تعرفه‌ها نیز اهتمام داشته باشد.


او گفت: برای جبران خسارت‌های وارد شده به بخش ساختمان در اثر بارندگی و زلزله نیز امکان بیمه منازل از طریق قبوض برق فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان