Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردگشری و صنایع دستی استان همدان گفت: ۹ کمیته برنامه‌های رویداد «همدان ۲۰۱۸» را مدیریت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالمیر پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شکل گیری کمیته های رویداد «همدان ۲۰۱۸» خبرداد.

وی با بیان اینکه ۹ کمیته اجرا و مدیریت برنامه ها را عهده دار هستند، گفت: کمیته امنیتی و انتظامی به ریاست مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری همدان تشکیل و اعضای آن را اداره کل اطلاعات، فرماندهی انتظامی استان، سپاه، دادگستری، فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر از شکل گیری کمیته اطلاع رسانی و روبط عمومی به ریاست خانه مطبوعات خبرداد و گفت: اعضای این کمیته صدا و سیمای استان، خانه مطبوعات، روابط عمومی استانداری همدان، روابط عمومی میراث فرهنگی، روابط عمومی شهرداری همدان، روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر و روابط عمومی اداره کل ذیربط رویداد هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان به شکل گیری کمیته پشتیبانی به ریاست سازمان برنامه و بودجه استان همدان اشاره کرد و گفت: اعضای این کمیته نیز معاونت امور عمرانی استانداری همدان، اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری همدان، شرکت سیاحتی علیصدر، تله کابین گنجنامه، جامعه هتل داران و اتاق بازرگانی همدان هستند.

وی از تشکیل کمیته تبلیغات به ریاست شهرداری همدان خبرداد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صدا و سیمای همدان، خانه مطبوعات، شرکت سیاحتی علیصدر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه آهن همدان، شهرداری همدان، تله کابین گنجنامه، اتاق فکر گردشگری همدان، کمیسیون گردشگری همدان و جامعه هتل داران استان عضو این کمیته هستند.

مالمیر اعضای کمیته هماهنگی رویدادها به ریاست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را شامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بوعلی سینا، صداو سیمای همدان، جمعیت هلال احمر استان و اتاق بازرگانی همدان عنوان کرد.

وی به شکل گیری کمیته اجرایی رویداد به ریاست اداره کل ذیربط رویداد و اعضایی از نمایندگان سایر کمیته ها اشاره کرد و بابیان اینکه کمیته سرمایه گذاری و امور اقتصادی نیز شکل گرفته است، گفت: اعضای این کمیته دفتر هماهنگی امور اقتصادی، شهرداری، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل صنعت معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف همدان هستند.

مالمیر ادامه داد: کمیته تشریفات و روابط بین الملل نیز به ریاست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان شکل گرفته و اعضای این کمیته اداره کل اداری و مالی استانداری، فرودگاه همدان، نیروی انتظامی، دفتر انتظامی و امنیتی استانداری، فرمانداری و شرکت سیاحتی علیصدر هستند.

وی یادآور شد: کمیته زیر ساخت نیز به ریاست  دفتر فنی استانداری همدان شکل گرفته و اعضای آن شهرداری همدان، شهرداری شهرهای استان، اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی، سرمایه گذار آزاد راه همدان ساوه، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مدیریت بحران استانداری همدان، فرمانداری  و بنیاد مسکن است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ محمدرضا زارعی گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستا‌های شهرستان قروه بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش‌آباد قروه، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، ٣ نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ٢ متر و عمق ١٥ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

 سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضایی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

 شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر