Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، افزود: «از ابتدای اسفندماه سال جاری، کاربران این مرکز علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.»

 

او گفت: «مخاطبان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ١٤٢٠ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی( سامانه ١٤٢٠) اظهار کرد: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ١٢ ظهر تا ٨ شب و پنج شنبه از ١٢ ظهر تا ٤ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.

 

جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: «این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه‌های گوناگون از جمله سامانه ١٤٢٠، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری نسبت به پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.»

 

او افزود: «در دی ماه گذشته از مجموع ٢٤ هزار و ٣٥٧ تماس گرفته شده با این سازمان، ١٢ هزار و ٣٢٤ بار مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده است که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ١٦ درصد است.»

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد:« ٨٨ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ١٤٢٠ در حوزه بیمه ای بوده است و چهار حوزه اصلی بیمه‌ای شامل فنی بیمه شدگان، نامنویسی و حساب های انفرادی، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ٧٠ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.»

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جعفریان گفت: بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.

 

او اضافه کرد: «در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ٣٤٠ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ٥٤ درصدی داشتیم. در بخش پیام صوتی ، ٦١ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ٢٧ درصد نسبت به ماه گذشته است.»

 

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ٩٥٢ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند که ٦٩ درصد مراجعین از استان تهران و ٣١ درصد از سایر استانهاست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی جداول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که هنوز ابلاغ نشده است، نشان می‌دهد که برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حدود ۱۹ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین بر این اساس وزارت ارتباطات در بخش رشد هزینه‌ای ۱۱ درصد، در رشد سرمایه‌ای ۳۳ درصد و در کل اعتبارات ۳۰ درصد رشد داشته است.

جدول رشد اعتبارات وزارت ارتباطات در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳
عنوان دستگاه رشد هزینه‌ای (درصد) رشد سرمایه‌ای (درصد) رشد عمومی (درصد) رشد اختصاصی (درصد) رشد کل اعتبارات
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۱ ۳۳ ۳۰ ۵- ۳۰

برای دستگاه‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است به طوری که پس از ستاد وزارت ارتباطات، بیشترین بودجه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اختصاص دارد و کمترین بودجه به دبیر خانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات مربوط می‌شود و برای شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت نیز اعتباری در نظر گرفته نشده است.

اعتبارات مجموعه‌های ذیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ (اعتبار به میلیارد تومان)
عنوان هزینه‌ای سرمایه‌ای اختصاصی کل
مبلغ رشد مبلغ رشد مبلغ رشد مبلغ رشد
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲,۲۸۴ ۱۱% ۱۷,۱۰۹ ۳۳% ۱۹۰ ۵%- ۱۹,۵۸۴ ۳۰%
پژوهشگاه فضایی ایران ۱۴۶ ۲۴% - ۱۰۰%- ۱۰۰ ۰% ۲۴۶ ۷%
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۵۴۰ ۶% ۱۶۹۱۷ ۴۵% - - ۱۸۴۵۶ ۴۱%
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۴۳ ۱۶% ۱۲ ۵۰۰% ۴۰ ۰% ۱۹۵ ۱۸%
دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات ۴ ۱۷% - ۱۰۰%- - - ۴ ۸%-
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۳۱۰ ۲۱% ۱۶ ۰% - - ۳۲۷ ۱۹%
سازمان فضایی ایران ۹۷ ۵۱% ۱۴۴ ۸۸%- - - ۲۴۱ ۸۰%-
پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۵ ۱۸% ۱۱ ۳۲% ۵۰ ۱۷%- ۱۰۶ ۰%
شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران - - ۱۰ ۰% - - ۱۰ ۰%
شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت - - - - - - - -

بر اساس این گزارش، بودجه در نظر گرفته شده برای پژوهشگاه فضایی ایران ۲۴۶ میلیارد تومان، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۹۵ میلیارد تومان، دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایران ۴ میلیارد تومان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ۳۲۷ میلیارد تومان، سازمان فضایی ایران ۲۴۱ میلیارد تومان، پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۰ میلیارد تومان و برای شرکت سهامی ارتباطات زیر ساخت اعتباری در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 6087579 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد