Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی احکامی جداگانه از سوی «علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان، سرپرست های فرمانداری های شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج و رودبار جنوب منصوب شدند.
 طی احکامی جداگانه از سوی استاندار کرمان «ابوذر عطاپور» فرماندار سابق شهرستان کهنوج بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار جنوب، «وحدت عیدی» فرماندار سابق شهرستان قلعه گنج بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهنوج و «عطا ناوکی» فرماندار سابق شهرستان رودبار جنوب نیز بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جنوب استان کرمان امروز ششم اسفند ماه با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان و مسئولین محلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

معرفی فرماندران جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان

بهنام سعیدی گفت: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان، جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر و در محروم ترین نقاط زندگی می‌کنند و براساس آمارهای مطمئن و موثقی که وجود دارد، بیشترین آمار بیماری بخصوص در حوزه سرطان در جنوب استان کرمان وجود دارد؛ نبود داروخانه هلال احمر، یک معضل بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه خدمات جمعیت هلال احمر طی ۲ سال گذشته در طول تاریخ هلال احمر کشور بی نظیر بوده است، افزود: موضوع داروخانه هلال احمر در جنوب استان کرمان را با دستور رئیس جمعیت هلال احمر پیگیری می کنیم و این خدمت یقینا در حافظه مردم جنوب استان کرمان ماندگار می شود.

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقینا؛ اگر مواردی در مجموعه هلال احمر کشور باشد به جد در مجلس شورای اسلامی دنبال خواهیم کرد، بیان کرد: هر موضوعی را دفاع خواهیم کرد و امیدواریم که بتونیم گام های موثری را در این مسیر برداریم.

وی بیان کرد: حضور و تلاش نیروهای هلال احمر در ایام نوروز در کرمان که همه جا حضور دارند و تلاش می‌کنند که اگر مشکلی برای مسافری ایجاد شود در کوتاه ترین زمان ممکن ورود پیدا کنند و آن مشکل را حل کنند، قابل قدردانی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی
  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان