Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:26:12 GMT

استمرار بارش های در البرز طی 2 روز آینده

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۶۹۵۳

استمرار بارش های در البرز طی 2 روز آینده

کرج-ایرنا-مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که بارش ها به صورت باران وبرف طی 2 روز آینده دراین استان ادامه دارد.

منصور رحمانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:بررسی آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از فعالیت خانواده کم فشارها و همراهی آن با کم ارتفاع سطوح میانی در منطقه البرز مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:پیامداین وضعیت آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، رگبار باران و رعد و برق و درارتفاعات استان بارش باران و برف خواهد بود که به تدریج و از حدود ظهرفردا از میزان ابرها کاسته خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه کمترین و بیشترین دمای هوای البرز امروز بین 5 تا 12 درجه بالای صفر است ، گفت: فردا وپس فرداسه شنبه کمترین و بیشترین دمای هوا در این استان بین 1 تا 14 درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد:آسمان استان البرز امروز نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارش خفیف، وزش باد، ارتفاعات بارش برف و باران ، به تدریج کاهش کاهش ابر، فردا دوشنبه صاف تا نیمه ابری به تدریج ابری و مه آلود، وزش باداست.
وی بیان داشت:وضعیت هوای پس فردا سه شنبه نیمه ابری، بعضی ساعات بارش پراکنده، احتمال رعد وبرق، وزش بادپیش بینی می شود.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟