Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «سيدحسن نصرالله»، دبيرکل حزب‌الله لبنان روز شنبه در سخنراني خود در شهر بعلبک با اشاره به شکست نقشه آمريکا و متحدانش در منطقه و شکست داعش گفت: امروز بايد ثمره کاشته‌هاي خود را درو کنيم و مهم‌ترين دستاوردمان حمايت از مقاومت است. سيدحسن نصرالله هشدار داد که دشمنان بدنبال توطئه هاي بيشتر عليه مقاومت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درباره سفر اخير وزير خارجه آمريکا به لبنان يادآور شد: هدف اصلي او از اين سفر مقابله با حزب‌الله بوده است.
«تيلرسون» در مواضعي گستاخانه و فتنه جويانه صراحتا" به مقامات لبناني گفت: حزب الله و سلاح آن مشکلي است که بايد حل شود.
همانطور که سيد حسن نصرالله به آن اشاره کرده است سخنان اخير وزيرخارجه آمريکا نشان داد، تلاش مذبوحانه اي براي اختلاف افکني در بين لبناني ها و تحريک مردم عليه مقاومت در جريان است. تکرار چند پاره عبارت هاي خصمانه عليه حزب الله در اظهارات مقامات آمريکايي در هفته هاي اخير و اتهام زني هاي مکرر به مقاومت لبنان بيانگر نگراني قدرت هاي سلطه گر از پيروزي هاي حزب الله و محور مقاومت است.
موفقيتهاي جبهه مقاومت در کنار زدن موانع سياسي و بين المللي و وارد ساختن ضربه کاري به تکفيري ها و به تعطيلي کشاندن پروژه آمريکايي موسوم به خاورميانه جديد در منطقه، موجب کينه ورزي آمريکا و متحدانش عليه مقاومت شده است.
مقابله غرب و صهيونيسم و حکام مرتجع عرب با حزب الله لبنان
مقابله غرب و صهيونيسم و حکام مرتجع عرب با حزب الله لبنان، موضوع جديدي نيست اما تشديد اين مقابله در شرايط کنوني، قابل تامل است.
حزب الله لبنان يکي از بازيگران اصلي در محور مقاومت خاورميانه است و دستاوردهاي زيادي براي منطقه بويژه در سالهاي اخير داشته است.
مهمترين دستاوردهاي مقاومت در لبنان
ناکامي هاي پياپي رژيم صهيونيستي و شکست داعش از جمله مهمترين دستاوردهاي مقاومت در منطقه در سالهاي اخير است که اين موفقيتها بازتاب گسترده بين المللي داشته است و مقاومت را به عنوان سد مستحکم در برابر رژيم ها و گروه هاي تروريستي مطرح کرده است.
حزب الله يکي از بخش هاي اساسي جامعه لبنان و بخشي از مقاومتي است که اشغالگران اسرائيلي را از جنوب لبنان بيرون رانده است و از ارکان دفاعي لبنان در خصوص مقابله با تروريسم و عمليات پيشدستانه عليه آن محسوب مي شود. در چنين وضعيتي اتحاد چند وجهي عناصر شرارت در منطقه يعني آمريکا، رژيم صهيونيستي و حکام عربي با ارزيابي تحولات منطقه به اين نتيجه رسيده اند که تنها مانع در برابر سياستهاي سلطه جويانه آنان خط مقاومت در منطقه است.
حزب الله همواره هدف توطئه هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي
در چنين شرايطي توطئه ها عليه کانون هاي اصلي مقاومت از جمله حزب الله لبنان متمرکز شده و به اين ترتيب حزب الله همواره هدف توطئه هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي و برخي حکام عرب قرار گرفته است.
محور شرارت «آمريکا، اسرائيل و عربستان» در منطقه درصدد است با مداخلات بيشتر در منطقه و امور داخلي کشورها از جمله انتخابات اين کشورها زمينه پيشبرد اهداف خود و به حاشيه راندن لايه هاي اصلي مقاومت از جمله حزب الله را فراهم کند.
اين درحالي است که محور شرارت بر تحرکات و تهديدات نظامي خود نيز در منطقه افزوده است.
آمريکا با گسترش تحرکات نظامي زميني در خاک سوريه
در اين چارچوب آمريکا با گسترش تحرکات نظامي زميني در خاک سوريه به مداخلات نظامي خود در اين کشور ابعاد گسترده تري داده است.
تحرکات آمريکا درعراق نيز در قالب ائتلاف ضد تروريسم نيز همچنان ادامه دارد و با فضاسازي ها درصدد باقيماندن در عراق و ايجاد پايگاه هاي نظامي در اين کشور است.
اين درحالي است که تعرضات و حملات هوايي رژيم صهيونيستي به سوريه و تشديد خشونتهاي اين رژيم عليه فلسطيني ها و تهديداتش عليه لبنان نيز در ماههاي اخير شدت يافته است.
روزنامه راي اليوم در يادداشتي به قلم «عبدالباري عطوان» با اشاره به برخي اقدامات تحريک آميز رژيم صهيونيستي از جمله تهديدات جنگي اين رژيم تاکيد کرد که چنين اقداماتي نه تنها ملتهاي منطقه را نترسانده است بلکه آنها را براي رويارويي با تجاوزات اين رژيم مصمم تر کرد.
عربستان نيز به عنوان يکي از سرکردگان اصلي جريان تکفيري در منطقه ضمن پيگيري طرح هايي توطئه آميز مداخله جويانه و فتنه گرانه خود در عراق و سوريه بر شدت تجاوزگري ها و جناياتش در يمن افزوده است.
مجموعه اين تحرکات؛ اين واقعيت را که صهيونيسم و وهابيت با حمايت امريکا صحنه گردان اصلي جريانهاي شرارت آميز و توطئه آميز در منطقه بويژه عليه مقاومت در منطقه هستند؛ نمايان ساخته است. 111/135
نويسنده : بيژن نجفي
بيشتر بخوانيد :
پايداري لبنان در برابر طمع‌ورزي‌هاي اسرائيل و فضاسازي آمريکا/ تحليل
تاکيد «ميشل عون » بر دفاع از لبنان در مقابل تجاوزات رژيم صهيونيستي
حزب الله: لبنان قرباني زياده‌خواهي رژيم صهيونيستي نخواهد شد
ميشل عون: لبنان از مرزهاي زميني و دريايي خود حفاظت مي کند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت