Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، رسانه نزدیک به عناصر مسلح ارتش آزاد سوریه با انتشار تصاویری ادعا کرد: در ادامه عملیات "شاخه زیتون" که توسط ارتش ترکیه و عناصر مسلح ارتش آزاد سوریه به منظور تصرف "عفرین" در حال انجام است، کاروان نظامی جدید ارتش ترکیه متشکل از نیروهای ویژه ارتش این کشور به سوی مناطق مرزی ترکیه و سوریه در نزدیکی عفرین اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه نزدیک به عناصر مسلح ارتش آزاد مدعی شد: این کاروان نظامی شامل تجهیزات جدید و نیروهای ویژه تازه نفس بوده که برای حمایت هرچه بیشتر از نیروهای ارتش ترکیه و عناصر مسلح ارتش آزاد به شمال غرب سوریه اعزام شده است.
پیش از این  نیز چند کاروان نظامی دیگر شامل چندین دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی سنگین به این منطقه اعزام شده بود.
ارتش ترکیه و عناصر مسلح ارتش آزاد که تحت حمایت همه جانبه آنکارا قرار دارند از یک ماه قبل عملیات شاخه زیتون را در شمال غرب سوریه و در منطقه عفرین آغاز کرده‌اند.
آنکارا این حمله نظامی را با بهانه دفع تهدیدات تروریستی عناصر کُرد علیه خاک خود آغاز کرده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) از تصمیم کشور خود برای ادامه عملیات ضدتروریستی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، رئیس جمهوری ترکیه در آنکارا طی سخنانی خطاب به ملت این کشور، گفت: وقتی زمان و ساعتش فرا برسد، ما قطعاً کارهای ناتمام خود را در سوریه به پایان می رسانیم.

اردوغان در ادامه به اهمیت مبارزه قاطعانه با تروریسم و گروه موسوم به «حزب کارگران کردستان» (پ.ک.ک) اشاره و تاکید کرد: در دوره آتی به گروه تجزیه‌طلب که فضای مانور آن در نتیجه عملیات‌ ما در عراق و سوریه تنگ شده است، ضربه بزرگی خواهیم زد.

وی افزود: می‌خواهم موضوع مشخص شود. تا زمانی که پ‌.ک.‌ک در عراق و سوریه حضور داشته باشد ما یه هیچ وجه احساس امنیت نمی کنیم.

رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه تروریست‌ها در کوه‌های قندیل و شمال سوریه از هر فرصتی علیه ترکیه و شهروندان این کشور استفاده می کنند، تصریح کرد: هیچ کشوری این موضوع را نمی پذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو