Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال تأکید کرد مدافع این تیم دچار پارگی نخاع نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دکتر امین نوروزی درباره آخرین وضعیت لئاندرو پادوانی و شکستگی گردن این مدافع اظهار داشت:

متأسفانه در حین بازی مقابل فولاد خوزستان پادوانی از ناحیه سر و گردن دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستقیماً پس از این اتفاق او را به بیمارستان انتقال دادند و آنجا مشاهده شد که ضایعه بسیار شدید بوده است.

وی ادامه داد:

پس از مشاوره‌ای که با پزشکان تهرانی صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که باید هر چه سریع‌تر مورد عمل جراحی قرار بگیرد و فشار از روی نخاع این بازیکن برداشته شود. خوشبختانه نخاع دچار پارگی نشده بود، اما فشار زیادی روی این ناحیه ایجاد شده بود. خوشبختانه عمل جراحی موفقیت‌ آمیز بود، اما به طبع فشاری که روی نخاع آمده آثارش هنوز وجود دارد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال تصریح کرد:

با توجه به شکستگی ناحیه سر منتظریم شرایط پادوانی به لحاظ هوشیاری پایدار شود و بعد شرایط را فراهم کنیم تا او را با اورژانس هوایی به تهران منتقل کنیم تا معاینات شکستگی سر هم در تهران انجام شود.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود امکانات پزشکی شهر اهواز کم بوده است، گفت:

نه، خدا را شکر آمبولانس در ورزشگاه مهیا بود و سریعاً بازیکن به بیمارستان انتقال داده شد در بیمارستان اول چون دستگاه ام آر آی وجود نداشت به بیمارستان دیگری انتقال دادیم. خوشبختانه در بهترین زمان هم عمل جراحی انجام شد. اکنون هم پادوانی به هوش آمده و هوشیاری خوبی هم دارد، اما باید فعلاً صبر کنیم. خواهش می‌کنم از گمانه‌ زنی‌ها بپرهیزید، چون شنیده‌ام برخی افراد اظهارنظرهایی کرده‌اند، مبنی بر اینکه نخاع او پاره شده است، اما این‌طور نیست. فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند تا او به زندگی و کار خود برگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پادوانی فصل را به طور کامل از دست خواهد داد، تصریح کرد:

من بسیار امیدوارم که او سلامتی خود را به دست بیاورد تا اینکه به فکر فوتبال بازی کردن باشد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در مورد زمان انتقال بازیکن استقلال به تهران گفت:

ما به کمک مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنیم که اگر شرایط هوشیاری او ثابت شد با اجازه پزشکان اهوازی این بازیکن را به تهران منتقل کنیم.

امین نوروزی درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی نیز گفت:

خوشبختانه وضعیت او بهتر شده است. یک پزشک فیزیوتراپیست هر روز با او کارهای درمانی را انجام می‌دهد و شرایطش بسیار بهتر از گذشته شده است. جا دارد اینجا از پزشک بوشهری قائدی هم تشکر کنم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا قائدی شکستگی هم دارد، گفت:

خوشبختانه همان‌طور که قبلاً گفتیم او از هیچ ناحیه‌ ای دچار شکستگی نشده است و فقط کبد این بازیکن مشکل داشت که آن هم مورد عمل جراحی قرار گرفت. منتظریم اگر پزشک این بازیکن اجازه دهد او را هم به تهران بیاوریم.

امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان در مورد مصدومیت بهنام برزای نیز یادآور شد:

متأسفانه ما در این فصل مصدومیت‌ هایی در تیممان داشتیم که من در این ۲۲ سالی که در فوتبال بوده‌ام، ندیده‌ ام. بهنام برزای متأسفانه از سه ناحیه همسترینگ پای خود دچار مصدومیت شده است و طول می‌ کشد تا بهبودی‌اش را به دست بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری دشوار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان ذوب آهن خواهد بود. تیم اصفهانی آمار خوبی در بازی‌های خارج از اصفهان دارد و آبی ‌ها باید از سد حریف خود عبور کنند.

یکی از نکته‌های نگران کننده برای آبی‌ها، مصدومیت دو مدافع این تیم بود. آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که به دلیل مصدومیت نتوانستند استقلال را در دیدارهای اخیر همراهی کنند، اکنون در وضعیت و شرایط ایده آلی به سر می‌برند.

در واقع در هر دو بازی برابر شمس آذر و تراکتور، نکونام بدون داشتن مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف این حریفان رفت ولی حالا سرمربی آبی‌ها از بهبود مدافعان تیمش خبر می‌دهد.

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت