Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه بخشی از ترافیک و آلودگی هوا در استان البرز و شهر کرج ناشی از تردد و توقف خودروهاست، دولت برای کاهش این ترافیک نگاه ویژه ای به تکمیل هرچه سریع تر پروژه ملی بزرگراه همت دارد.

ایران آنلاین / «محمد علی نجفی»، استاندار البرز در حاشیه بازدید از ادامه بزرگراه همت با اشاره به پیشرفت مناسب و خوب ادامه این پروژه، افزود: بزرگراه همت درحال تکمیل است و امروز همه بخش ها هماهنگ شده اند تا هر چه سریعتر این مسیر گشایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازدید «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهوری سرعت کار بیشتر شده و همه بخش ها با اهتمامی جدی درحال تکمیل کار هستند.

استاندار البرز اظهارداشت: پروژه آزادراه تهران - شمال نیز به جدیت در حال انجام است؛ امیدواریم تا اواخر تابستان 33 کیلومتر پیش بینی شده تا شهرستانک به اتمام برسد./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار دوشنبه در نشست شورای اداری سبزوار گفت: این طرح‌ها در بخش های مختلف اقتصادی، آب و فاضلاب، راهها، برق، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی است که برخی از آنها با توجه و اعتبارات دولت سیزدهم در مرحله تکمیل نهایی قرار گرفته است.   حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: در سفر قبلی هیات دولت به خراسان رضوی اعتباراتی برای برخی طرح های زیرساختی سبزوار لحاظ شد که اقدام‌های شاخصی در این حوزه‌ها صورت گرفت و برای مثال ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب سبزوار از محل مصوبه‌های سفر استانی رییس‌جمهور پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.   وی گفت: همچنین تصفیه‌خانه دوم سبزوار در «توحیدشهر» با پیشرفته‌ترین روش‌های تصفیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست و اکنون در مرحله تامین تجهیزات قرار دارد.   فرماندار ویژه سبزوار افزود: عملیات تکمیل طرح سالن اجتماعات (آمفی تئاتر) هزار نفری دانشگاه حکیم سبزواری نیز با تامین اعتبار از محل مصوبات سفر رییس‌جمهور در حال اجراست.   ابراهیمی گفت: برای طرح راه آهن شهرستان نیز از طریق ماده ۵۶ سه هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است که با تامین بقیه اعتبار از محل سفر هیات دولت تلاش می‌شود این طرح زیرساختی در دولت سیزدهم تکمیل شود.   او افزود: در حوزه راه‌های ارتباطی عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۲۰ کیلومتر در مرحله نخست در مراحل پایانی قرار گرفته و عملیات روکش آسفالت در بخش هایی از مسیرهای ارتباطی به ویژه در جاده سبزوار در محور ملی تهران - مشهد انجام شده است.   فرماندار ویژه سبزوار گفت: البته یکی از نیازهای اساسی در این حوزه، راههای روستایی به ویژه در بخش محروم «روداب» است که تعهد ۱۰۰ میلیارد ریالی برای روکش بخشی از مسیر سبزوار - روداب دریافت شد.   ابراهیمی افزود: در حوزه تامین زیرساخت ها نیز ایجاد پست‌های فوق توزیع شهرک صنعتی شماره ۲، بخش روداب، توحیدشهر و منطقه ویژه اقتصادی سبزوار مورد نیاز است که بخشی از آن در مرحله اجرا قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم