Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ  محمد جلینی در این مورد گفت: در پی اطلاع از تردد سارقان لوازم داخل خودرو در محلی در خیابان هاشمی و پاتوق کردن آن محل و همچنین شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر تردد سارقان لوازم و قطعات خودرو، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 112 ابوسعید بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ماموران در پایش های اطلاعاتی صورت گرفته دریافتند که به طور مستمر سارقان در مخفیگاه مورد نظر،تردد و حضور دارند و پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو از همان حوالی، به مخفیگاهشان مراجعه می کنند.
سرکلانتر هشتم با بیان هماهنگی با مقام قضایی، ادامه داد: تیمی برای دستگیری متهمان به محل اعزام و ماموران کلانتری 112 موفق شدند در یک عملیات ضربتی تمام اعضای باند سارقان لوازم خودرو را دستگیرکنند.
سرهنگ جلینی در پایان خاطر نشان کرد: با دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان خودرو و انتقال اموال مسروقه و تعدادی آلات و ادوات جرم به کلانتری، متهمان با پذیرش بزه انتسابی، در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف نیسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع" در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی بیان داشت: تحقیقات انجام شده بیانگر این بود که سارقان با مشاهده تبلیغات فروش خودرو در برنامه دیوار به فروشنده مراجعه و اقدام به سرقت به عنف نیسان کرده اند. 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: کارآگاهان با تشکیل تیمی زبده، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی آنها را دستگیر و سارقان در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف کردند. 
سرهنگ زارع با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان از اعتماد نابجا به افراد جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان