Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:16:20 GMT

اجرای طرح نوروزی پلیس هرمزگان از 25 اسفند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۷۸۲۵

اجرای طرح نوروزی پلیس هرمزگان از 25 اسفند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ محمد باقر سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: طرح نوروزی پلیس بیست و پنجم اسفند در هرمزگان اجرا می شود .

وی افزود: درطرح نوروزی که تا 15 فروردین ادامه دارد ، 400 نیروی پلیس ، 60 تیم سواره و 240 پاس پیاده ثابت در معابر استان و تیم خودرویی درون شهری تامین امنیت و پوشش ترافیک سفرهای پایان سال را به عهده دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: دراین طرح همه دستگاه های امدادی و خدماتی استان آماده تامین امنیت سفرهای مسافران نوروزی به استان هستند.
وی گفت :شهروندان و مسافران در ایام نوروز از برپایی چادر در معابر اصلی و حاشیه جاده های اصلی خودداری کنند و در پارک ها و معابری که تدارک دیده شده است اسکان کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان افزود : مسافران همچنین برای خرید از مراکز تجاری پرتردد و دیدن ساحل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
سرهنگ محمد باقر سلیمی با اشاره به کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان افزود: ضروری است مردم و همه دستگاه ها و نهاد ها برای کاهش تلفات ناشی از رانندگی با پلیس همکاری کنند.
وی گفت: در یازده ماه امسال موتورسیکلت سواران و عابران پیاده دو گروه پرخطر در تلفات ناشی از حوادث رانندگی درون شهری هستند .
وی افزود: 46 درصد از تلفات رانندگی در استان در حوزه درون شهری مربوط به موتورسواران و 28 درصد مربوط به عابران پیاده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از مسئولان شهری خواست خدمات ویژه عابران پیاده از جمله ساخت روگذر و زیرگذرهای عابر پیاده، روشنایی و نظافت پل های عابر پیاده و همچنین نصب گذرگاههای عابر پیاده را برای استفاده مردم در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ز

آغاز طرح نوروزی پلیس در هرمزگان از 25 اسفند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نوروزی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:: طرح جمع آوری معتادین متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: از ابتدای ماه جاری تا کنون تعداد ۲۴۳ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول در ادامه از دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این اتفاق ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های چهار دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کردند، افزود: این جوانان با مشاهده مأموران متواری شدند که دو نفر از متهمان دستگیر شدند.

نوروزی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت هستند، اظهار کرد: برای این افراد پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6080076

دیگر خبرها

  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد