Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:05:58 GMT

هنرستان‌ها باید به کارگاه‌های کارآفرینی تبدیل شوند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۷۸۹۲

هنرستان‌ها باید به کارگاه‌های کارآفرینی تبدیل شوند

مدیر آموزش وپرورش محمودآباد گفت: هنرستان‌ها باید به کارگاه‌های کارآفرینی و زمینه‌ساز تحقق اشتغال‌زایی برای جوانان در آینده تبدیل شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای‌شمال، مرتضی نصری صبح امروز در آیین اختتامیه نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجتمع غدیر محمودآباد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دست ساخته‌ها و تولیدات دانش‌آموزی فرصتی طلایی برای بروز و ظهور استعدادهای هنرجویان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ایجاد زیرساخت و فضای مناسب کسب‌وکار در هنرستان‌ها زمینه‌ساز تحقق اشتغالزایی برای جوانان در آبنده می‌شود.

مدیر آموزش وپرورش محمودآباد بیان کرد: هنرجویان با شرکت در کارگاه‌های نوآوری و ارتباط مؤثر در هنرستان قادر خواهند بود در آینده به عنوان یک کارآفرین در جامعه نقش آفرین باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از تولیدات هنرجویان هنرستان‌های این شهرستان، نمایشگاه تخصصی دست آفریده‌ها را در مرکز شهر برای عرضه و فروش محصولات دانش‌آموزان اختصاص خواهیم داد.

نصری در پایان گفت: یک‌هزار و 94 هنرجو در 24 رشته تحصیلی و در 11 هنرستان شهرستان محمودآباد مشغول به تحصیل و فراگیری انواع مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای و هنری هستند.

نمایشگاه آثار هنرهای دستی و تجسمی هنرجویان رشته گرافیک شهرستان محمودآباد با عرضه بیش از 500 اثر هنری و گرافیکی هنرجویان از انواع نقاشی، تزیین روی شیشه، پارچه، ظروف سفالی، تولید انواع کاغذ کادو، تقویم و بروشورهای تبلیغاتی به مدت یک هفته در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دایر بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم

بارش‌های بهاری و شدید در برخی شهرهای خراسان‌جنوبی باعث جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها و آب‌گرفتگی منازل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، بارش‌های شدید که از دیروز اکثر شهرهای استان را درگیر کرده بود باعث مسدود شدن جاده در منافع عشایری شهرستان نهبندان شد.

در شهرستان قائنات و نیمبلوک، در منطقه عشایری جانمیزار، چاه جملی و چاه دهنه باعث تخریب ایل راه عشایری شد.

در شهرستان خوسف البته شدت بارش بیشتر بود به حدی که فرماندار شهرستان را مجبور به صدور هشدار قرمز کرد.

در شهر ماژان و خوسف، مسیرهای دولت آباد به سمت مزار امام زاده شاه سلیمان علی در محل رود کاج جاده مسدود است و تمامی نیروهای امدادی و راهداری و مدیریت بحران درتلاش برای بازگشایی معابر هستند.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های پراکنده و نیاز به باز کردن معابر شهرستان خوسف در محور ماژان به معدن قلعه زری و بصیران و راههای روستایی، هموطنان تا زمان بازگشایی کامل این مسیر نسبت به تردد در این محور خودداری نمایند.

به گزارش ایمنا، به دلیل شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد و مردم باید از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز و نیز تردد شبانه در این محورها جدا خودداری کنند.

کد خبر 750389

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد