Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:54:05 GMT

پاکسازی ریزش کوه در محورهای ایذه- دهدز- لردگان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۸۰۸۷

پاکسازی ریزش کوه در محورهای ایذه- دهدز- لردگان

ایذه - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدزاعلام کرد: ریزش کوه که در محورهای ایذه-دهدز-لردگان رخ داد که با تلاش راهداران پاکسازی و تردد در آن ها جریان دارد.

کیوان آبسته روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود بارندگی شدید در شهرستان ایذه ،محورهای مواصلاتی چون مسیر ایذه-دهدز در نزدیکی سد کارون3 و دهدز-لردگان در نزدیکی سد کارون4 در طول 24 ساعت گذشته بطور مرتب ریزش کرده که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون محورهای ایذه-دهدز- لردگان باز بوده و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.
آبسته با توجه به آماده باش راهداران،تجهیزات و ماشین آلات این اداره،یادآور شد: گشت زنی در جاده های حوزه دهدز با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی از وظایف این گروه ها است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز تاکید کرد: با توجه به ادامه بارش ها و لغزنده بودن جاده ها، احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌ کند.
آبسته همچنین افزود:در محور دهدز-لنده-سرصحرا هم به علت بارش برف سنگین، مسیر تردد بسته شده است که ماشین آلات این راهداری در حال اعزام جهت بازگشایی مسیر تردد آن روستاها می باشند.
وی گفت: بازگشایی جاده لنده-سرصحرا به علت صعب العبور بودن و بارش برف سنگین یک هفته ای زمان می برد.
محور ایذه-دهدز- لردگان از مسیر مواصلاتی خوزستان به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان می باشد
7161/6064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان