Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات امروز شورا گفت: مقرر شد‌ تمام هزینه‌های ورود جانبازان بالای 25 درصد به طرح ترافیک از سوی‌ شهرداری‌ پرداخت شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان چهل و هشتمین جلسه شورای شهر‌ تهران با حضور در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: اعضای شورای شهر توانستند به موقع به مواردی که از طرف فرمانداری در خصوص اخذ عوارض مربوط به طرح ترافیک مطرح شده بود رسیدگی کنند و قبل از موعد مقرر با کمال آرامش‌ نسبت به آن تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بعضی‌ از پیشنهادات فرمانداری که در کمیسیون به تصویب رسیده بود در شورا طرح شد و اعضای شورا به برخی از آن‌ها رأی دادند و پذیرفتند، گفت: برخی دیگر از سوی اعضا پذیرفته نشد و اعضا بر نظر قبلی خود پافشاری کردند.

وی با تأکید بر اینکه در این جلسه تصمیمات بسیار مهمی گرفته شد و بر اساس بند قانونی وزارت کشور که متعهد می‌شود نسبت به جانبازان اقداماتی را انجام دهد تا طرح رایگان به این افراد ارائه شود، تصریح کرد: اعضای شورا این مورد را پذیرفتند که هزینه‌های ورود به طرح ترافیک جانبازان از سوی شهرداری‌ پرداخت شود.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به تسهیلات ورود به طرح ترافیک برای خبرنگاران‌ و عکاسان خبری گفت: در این خصوص تصمیمات مثبتی گرفته شد و هزینه‌های ورود به طرح برای این قشر به شدت کاهش یافت و خبرنگاران برای ورود به طرح فقط باید یک‌دهم هزینه واقعی را پرداخت کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بیشترین هزینه ورود به طرح 6 هزار تومان است که خبرنگاران برای استفاده از این مورد باید یک‌دهم آن را پرداخت کنند و کمترین هزینه هم که حدود 13 هزار تومان است، تبدیل به 1300 تومان می‌شود و این عدد بسیار پایین است.

هاشمی رفسنجانی گفت: تصمیمات بسیار خوبی در خصوص وانت‌بارها و آرژانس‌ها گرفته شد که در مجموع در این جلسه با حسن نیتی که نسبت به آرا وجود داشت، هیأت تطبیق‌ توانست نظرات مناسب خود را بدهد و امیدوارم که هیأت تطبیق این مصوبه را تصویب کند تا بتواند توسط شهرداری اجرا شود.

وی در خصوص وضعیت طرح زوج و فرد گفت: این لایحه حذف شد زیرا از نظر فرمانداری باید از متن مصوبه‌ حذف شود و این بند فقط یک بند صوری‌ بود و فرض‌ بر آن بود که اگر روزی قرار شد برای زوج و فرد هم عوارض گرفته شود، تکلیف عوارض آن مشخص باشد.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر عدم حضور شهردار تهران در برخی مناطق تهران و چند سفر خارجی‌ او و همچنین خروجی این سفرها‌ گفت: قرار است نجفی سه‌شنبه در جلسه‌ هم‌اندیشی با اعضای شورا گزارش سفر خود را ارائه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

همسرم در شرایط روحی بدی است / حامد با نقشه شوم وارد خانه ام شد! نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو 2 جوان کرجی دختر و پسر پولدار بنزسوار را در خیابان گاندی دزدیدند + عکس پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد / آیا او به سرنوشت آتنا دچار شده است؟ + عکس بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر سود مرحله تکمیلی سهام عدالت امروز واریز می شود آتش نشانی که به گفتن دروغ اعتراف کرد! / نوجوان داخل پتو را به بیمارستان بردم اقدام وحشیانه یک مرد با پسر 10 ساله در سرویس بهداشتی عمومی + فیلم و عکس فوری / وحشت در هواپیمای وزیر راه / هواپیما در شیراز فرود اضطراری کرد اعتراف وحشتناک دختر 20 ساله که پرستار ثروتمندان بود + عکس ماجرای یک زن صیغه ای که دزد شد!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران