Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-02@14:47:39 GMT

تصاویری از گل عجیب و غریب در بوندسلیگا!

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۸۱۵۶

تصاویری از گل عجیب و غریب در بوندسلیگا!

 به گزارش تابناک ورزشی، استفان کوچگه بازیکن اینگول اشتات موفق شد با بی توجهی سنگربان و در حالیکه پشت او به زمین بود، ساده ترین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر برساند. در دیداری از دسته دوم لیگ آلمان، امروز دو تیم اینگول اشتات و دوئیسبورگ به مصاف هم رفتند که در دقیقه 11 بازی و هنگامی که سنگربان دوئیسبورگ پشت به دروازه بود و اصلا حواسش به بازی نبود، کوچگه با دروازه این تیم تک به تک شده و به راحتی موفق شد دروازه حریف را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مارک فلکن، سنگربان دوئیسبورگ در این لحظه در حال میل کردن نوشیدنی بود و فکر نمی کرد جریان بازی به این سرعت به سمت زمین تیمش منتقل شود و وقتی متوجه شد که دیگر کار از کار گذشته بود و دروازه توسط مهاجم اینگول اشتات باز شده بود.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم زیر باران زانو نزد (عکس)

به گزارش ورزش سه، رمز شکست‌ناپذیری تیم محرم نویدکیا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بازگشت‌های موفق به بازی و جبران گل خورده است.

مس که در ۱۳ بازی اخیرش شکست نخورده در پنج مسابقه برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک، تراکتور، پیکان و گل‌گهر از حریفانش عقب افتاد اما موفق به جبران نتیجه و فرار از شکست شد.

آنها این‌بار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر زیر باران شدید به مصاف گل‌گهر رفتند و نیمه نخست را به حریف واگذار کردند اما در نیمه دوم موفق به جبران نتیجه شدند.

در این بین مس در بازی مقابل آلومینیوم با یک گل از حریف خودش عقب افتاد اما در نهایت با سه گل به پیروزی رسید و در چهار بازی دیگر توانست شکست را با نتیجه تساوی عوض کند.

به نظر می‌رسد تیم‌ نویدکیا به نباختن عادت کرده که برای تیمی با ۸ شکست در نیم‌فصل اول دستاورد ارزشمندی است.

دیگر خبرها

  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی