Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@10:35:58 GMT

رودستی که برانکو به شفر زد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۸۳۷۱

رودستی که برانکو به شفر زد

آخرین بازی پرسپولیس به گونه ای بود که آنالیز آن برای کادرفنی استقلال مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

خبر ورزشی: پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به شکلی بازی کرد که هم به پیروزی رسید و هم لطمه‌ای به تیمش وارد نشد. یک برد اقتصادی و کوچک که باعث شد باشگاه یک گام بزرگ به سمت قهرمانی بردارد.

ماجرای جالب وقتی اتفاق افتاد که برانکو با هوش خود به وینفرد شفر رودست زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در واقع مرد کروات نیمکت پرسپولیس ترکیب تیمش را کاملا تغییر داد. بازیکنان اصلی مثل گادوین منشا، وحید امیری، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و... را نیمکت نشین کرد و چند نفر را نیز با تغییر پست مواجه ساخت؛ حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، سیامک انصاری و... هیچ یک در جایی که در آن تخصص دارند یا در این فصل، بیشتر بازی کرده اند، به کار گرفته نشدند.

سومین اتفاق نیز، ایجاد تغییرات گسترده در سیستم بازی بود. در واقع برانکو که علاقه خاصی به سیستم ۲-۲-۲-۴ نشان می‌داد، این بار و برای بازی با استقلال خوزستان با سیستم ۱-۳-۲-۴ تیمش را به میدان فرستاد جالب اینکه نتیجه هم گرفت؛ تیم او با حساب یک بر صفر بازی را برد و صاحب ۳ امتیاز زیر باران شد.

با این اتفاقات، آنالیز آخرین بازی پرسپولیس برای کادرفنی استقلال دشوار می‌شود. البته این اتفاقی است که برانکو دوست دارد حتما رخ بدهد. شفر اگر مربی باهوشی باشد، دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم و سپاهان در هفته بیست و دوم را آنالیز می‌کند؛ دیدار‌هایی که پرسپولیس واقعی را در آن می‌دیدیم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Int

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس