Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمّدحسین مقیمی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با بیان اینکه در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران نیروی انتظامی همه تلاش خود را انجام داد تا ماجرا با مذاکره و گفت‌وگو ختم پیدا کند، اظهارداشت: اما در طرف مقابل، حمله خودرویی رخ داد که باعث شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشان می‌دهد جریان تندی وجود دارد که می‌خواهد فضا را بر هم زنند و مشکلات دیگری برای کشور ایجاد کند.

استاندار تهران با بیان اینکه وظیفه ذاتی نیروی انتظامی این بود که با اخلال‌گران نظم و امنیت برخورد کند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بعد از اینکه همه اقدامات را انجام داد و مذاکره هم جواب نداد، به‌ خوبی وارد شد و با استفاده از همه امکانات و کمک نیروهایی چون بسیج، سپاه و اطلاعات، بدون اینکه صدمه جانی به طرف مقابل وارد شود قائله بزرگی که می‌توانست مشکلات زیادی را ایجاد کند را جمع کرد.

مقیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقتدار وارد شد و موضوع را جمع کرد افزود: البته مردم منطقه نیز کمک زیادی کردند تا قائله خاتمه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟