Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:09:05 GMT

کشف کوزه‌های سفالی دو هزار ساله در سیاهکل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۸۳۸۵

کشف کوزه‌های سفالی دو هزار ساله در سیاهکل

‌فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف کوزه های سفالی 2 هزار و 500 ساله در این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ حمید محمدی نسب در جمع خبرنگاران، از کشف کوزه های سفالی خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه پیرکوه این شهرستان در پی گزارشات مردمی از حفاری غیرمجاز در یکی از روستاها مطلع شده و بلافاصله در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با حضور در روستا،محل حفاری را کشف کردند، افزود: با تحقیقات نامحسوس و کنترل محورهای مواصلاتی خودروی سانتافه متهمان حین خروج از شهرستان شناسایی و متوقف شد.

وی با اعلام اینکه سه متهم 62 ،40 و 32ساله که در خودرو حضور داشتند، دستگیر شدند، بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان یک عدد کوزه سفالی متوسط و یک عدد کوزه سفالی کوچک و مقداری ادوات و تجهیزات حفاری غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ محمدی نسب با اشاره به اینکه قدمت اشیای کشف شده طبق اعلام نظر کارشناسان میراث فرهنگی شهرستان دوهزار و 500 سال و مربوط به هزاره اول میلاد(عصر آهن)اعلام شد، اظهار کرد: اشیای کشف شده 20 میلیون ریال ارزش داشتنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان با بیان اینکه اقلام کشف شده به اداره میراث فرهنگی تحویل و متهمان به همراه پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با پلیس 110در میان بگذارند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود