Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@06:37:53 GMT

هدف استقلال ریختن زهر در جام قهرمانی پرسپولیس نیست

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۸۴۸۵

هدف استقلال ریختن زهر در جام قهرمانی پرسپولیس نیست

عضو هیات مدیره استقلال گفت: در دیدار با پرسپولیس به‌دنبال 3 امتیاز هستیم تا برای رسیدن به جایگاه نایب‌قهرمانی امیدوار باشیم و هدف‌مان ریختن زهر در جام قهرمانی پرسپولیس نیست.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه انتظارش را داشت، استلال با 4 گل فولاد را در اهواز شکست دهد، گفت: «من حدس می‌زدم که فولاد را با اختلاف 2 گل شکست دهیم ولی اینکه این اتفاق را چندین بار ببینیم را تصور نمی‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزی که به واسطه بارش نعمت الهی شهر اهواز نفس کشید، یکی از بهترین بازی‌های استقلال را تماشا کردیم. از همان لحظه اول برتری بی‌چون‌وچرایی داشتیم و قدرت‌مان را به حریف دیکته کردیم.»

وی ادامه داد: «استقلال ثابت کرد که خیلی آماده است و در بهترین شرایط خود قرار دارد. ما به رغم داشتن چند مصدوم قبل از دقیقه 20، سه بار دروازه تیم مدعی فولاد را باز کردیم و نشان دادیم که تشنه پیروزی هستیم. تیم ما در همه بازی‌ها به دنبال برنده شدن است و این یک پوئن مثبت به حساب می‌‌آید. دیگر آن تیمی نیستیم که با یک گل برنده می‌شدیم و الان با 4 گل هم سیر نمی‌شویم. مقابل فولاد حداقل 5 گل مسلم را هم نزدیم و عطش بازیکنان برای باز کردن دروازه حریفان پایان نمی‌یابد. به نظرم همه رقبا از مصاف با استقلال وحشت دارند و باید از این موضوع استفاده کنیم و به اهدافی که داریم تا پایان فصل دست پیدا کنیم.»

عضو هیات مدیره استقلال درباره گلزنی مامه باباتیام برابر فولاد و اینکه او بهترین بازیکن هفته بیست و چهارم شد، اظهارداشت: «من از همان ابتدا گفته بودم که این بازیکن پس از هماهنگی با بازیکنان تبدیل به یکی از مهره‌های موثر می‌شود. خوشبختانه او خیلی زود در تیم جا افتاد و با زدن 3 گل در 3 بازی که حضور داشته، آمادگی‌اش را به همه نشان داده است. باباتیام در روز دربی هم برابر پرسپولیس، یکی از موثرترین بازیکنان استقلال خواهد بود و همه تلاش خود را می کند تا یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه کند. امیدوارم بتواند با گل‌هایش 3 امتیاز را ارزش به امتیاز تیم اضافه کند.»

وی درباره اعتراض‌های سیدحسین حسینی به داور پس از آنکه اخطار اتلاف وقت گرفت، تصریح کرد: «این اخطار را نباید به حساب حسینی گذاشت. او اصلا قصد نداشت وقت‌کشی کند و تنها پس از اصرار فرشید باقری که از او خواست بگذارد ضربه کاشته را بزند، عقب رفت. به نظرم داور بازی عجله کرد و بی‌دلیل به دروازه‌بان ما کارت زرد داد. حسینی یکی از اخلاق‌مدارترین بازیکنان استقلال است و چون از اخطار بی‌موردی که گرفت، عصبی شده بود به داور اعتراض کرد.»

زمانی درباره اینکه به نظرش نتیجه دربی به سود استقلال خواهد بود یا نه، بیان کرد: «قطعا بازنده دربی استقلال نیست و شانس موفقیت ما نسبت به پرسپولیس 60 به 40 درصد است. شکی ندارم که ما در دربی بازی بهتری انجام می‌دهیم و امیدوارم که برنده زمین را ترک کنیم.»

وی تاکید کرد: «اینکه عنوان شده استقلال با برتری برابر پرسپولیس در جام قهرمانی پرسپولیس زهر می‌ریزد را ما قبول نداریم و هدف‌مان این است که با کسب 3 امتیاز مسابقه برای جایگاه دومی جدول تلاش کنیم. پرسپولیس به طور حتم قهرمان لیگ برتر می‌شود و شکی در این باره وجود ندارد. استقلال هم علاوه بر نایب قهرمانی به دنبال قهرمانی در جام حذفی و صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی از سال ۱۳۵۴ آغاز شد و در حال حاضر سی و هفتمین فصل برگزاری این تورنمنت به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. آخر هفته قبل ۸ بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم برگزار و تیم‌های مس رفسنجان، هوادار، گل گهر، ملوان، سپاهان، آلومینیوم و تراکتور به عنوان نمایندگان لیگ برتر در کنار چادر ملو اردکان به عنوان تنها نماینده لیگ آزادگان، به جمع هشت تیم برتر و مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

جام حذفی در سال‌های اخیر با ورود تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم حساس و داغ می‌شد و این فصل در همان قدم اول استقلال با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در مرحله یک هشتم نیز پرسپولیس به سرنوشت رقیب دیرینه دچار شد و در اراک به آلومینیوم باخت.

در تاریخ جام حذفی پرسپولیس و استقلال هر کدام با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ها و رکورددار قهرمانی هستند. جام حذفی نایب قهرمان ندارد و تمام تیم‌ها حذف می‌شوند تا یک تیم قهرمان شود، تفاوتی بین تیمی که همان بازی اول را باخته با تیمی که فینال را واگذار می‌کند وجود ندارد!

به این ترتیب نمی‌توان بر اساس تعداد حضور یک تیم در فینال عنوان پرافتخارترین را به آن تیم اطلاق کرد، استقلال و پرسپولیس هر دو به طور مشترک پرافتخارترین تیم‌های جام بودند و حالا که حذف شده‌اند، این فرصت به سایر تیم‌ها می‌رسد تا به کارنامه خود جامی را اضافه کنند.

در بین هشت تیمی که شانس کسب عنوان قهرمانی در این فصل را دارند سه تیم قبلاً فاتح این جام شده‌اند. سپاهان بعد از استقلال و پرسپولیس با ۴ عنوان قهرمانی رکورددار است. ملوان تا سال‌ها با سه عنوان قهرمانی بهترین رکورد را در جام حذفی داشت که بعد‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ این جایگاه را به دو بزرگ تهرانی واگذار کرد. تراکتور هم در دهه ۹۰ دوبار فاتح این جام شده است. این سه تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران در غیاب استقلال و پرسپولیس، صاحب بهترین فرصت برای بهبود رکورد خود و البته رسیدن از مسیر کوتاه‌تر به آسیا هستند.

تنها ۳ بازی دیگر می‌تواند سپاهان را به پنجمین جام، ملوان را به چهارمین و تراکتور را به سومین قهرمانی جام حذفی برساند و یا یکی از ۵ تیم آلومینیوم، مس رفسنجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران و یا گل گهر سیرجان را به جمع جامداران فوتبال ایران اضافه کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس