Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار جلیل بابازاده صبح امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نبوده و بر اساس آموز‌های دینی و اعتقادی در تمامی شرایط می‌بایست مانع از فراموش شدن تاریخ شهدا و افتخارآفرینان کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تک تک شهیدان نشانه‌هایی از عشق و مردانگی و اخلاص بودند، افزود: شهدا به معنای واقعی کلمه در زمره انسان‌های پاک‌سیرتی هستند که از پیام عاشورا به خوبی درس گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: جلوه‌های کامل عشق و بصیرت و ولایت‌مداری در مردان پاک‌باخته‌ای از جنس خدا که با احساس مسؤولیت نسبت به کشور و انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی کرده و ایثارگری‌های مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشتند، مشهود است.

بابازاده افزود: چنانچه به برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان بی اعتنا باشیم، آسیب بزرگی به تاریخ و سند افتخارآمیز انقلاب اسلامی وارد خواهد شد و باید از این میراث گرانبها به خوبی قدردانی کرده و مانع از فراموش شدن تاریخ گهر‌بار دفاع مقدس شویم.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب تداوم حرکت انقلاب اسلامی خواهد شد و بدون شک در تبیین خط سرخ شهادت و ایستادگی در مقابل تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان اجرای مختلف برنامه‌های فرهنگی و ارزشی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه بردسکن در مراسم یادواره ۳۴ شهید ورزشکار این شهرستان، شهدا را قهرمانان واقعی کشور دانست و اظهار داشت: جوانان امروز دنبال الگو و اسطوره هستند و لازم است شهدای ورزشکار و قهرمانان وطن به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.

 

سرهنگ علیرضا جنیدی، شهدای ورزشکار را قهرمانان نامدار و واقعی عرصه جهاد دانست و افزود: این عزیزان پهلوانان واقعی ملت ما به شمار می روند، در زمان حیات خویش، پهلوان و قهرمان بودند و امروز نیز بهترین قهرمانان و پهلوانان ما هستند.

 

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن همچنین به عملیات غرورآفرین وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمنان ‌می خواهند این عملیات بزرگ و بی‌ نظیر را ناچیز جلوه دهند در صورتی که بزرگترین عملیات پهبادی در دنیا بوده است که توسط هوا فضای سپاه شکل گرفته است.

 

وی گفت: این عملیات در یک برنامه هماهنگ با تایید شورای عالی امنیت ملی کشور صورت گرفت و طبق اصل پنجاه منشور سازمان ملل یک دفاع کاملاً مشروع بود.

 

سرهنگ جنیدی گفت: اگر این عملیات توسط سپاه صورت نمی‌گرفت دشمنان در داخل کشور اقدامات بعدی را انجام می دادند اما نیروی هوا فضای سپاه آنها را در اهداف خود ناکام کرد و سر جای خود نشاند.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ ترین پیام های این عملیات به رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان او این بود که اگر کوچک‌ ترین خطایی از آنها علیه ایران اسلامی سر بزند از مبدا جمهوری اسلامی عملیات‌ های دیگری انجام خواهد گرفت.

 

در ابتدای این مراسم مسئول مرکز  تربیت بدنی سپاه بردسکن  با قدردانی از نهادها  و اداراتی که در برگزاری این یادواره مشارکت داشتند، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی کشور بسیار تاثیرگذار است.

 

سرهنگ فریدون مزینی افزود: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند و ورزشکاران  ما در  رشته های مختلف ورزشی باید به  شهید ابراهیم هادی و دیگر شهدا تاسی بجویند و آنها را الگو و اسوه خود قرار دهند


قرائت وصایای شهدا، اجرای گروه سرود و شعرخوانی توسط استاد مجتبی نظام آبادی از شاعران کشوری از دیگر برنامه های یادواره شهدای ورزشکار بردسکن بود.


این مراسم به همت مرکز تربیت بدنی سپاه، تربیت بدنی فراجا، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود