Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله گفت: تصاویر ارسال شده و منتشر شده از گذشته است و مشکل پل یاد شده خیلی قبل تر مرتفع شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، قاسم دبوری در واکنش به خبری با عنوان" سقوط خودروی شاسی بلند در شانه خاکی پل صوفی شیخ داز کلاله+ تصاویر" گفت: متاسفانه تصاویر ارسال شده و منتشر شده مربوط به گذشته است و خیلی قبل تر مشکل این پل توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته با مسئول دفتر فنی فرمانداری کلاله از محل بازدید کردیم و مشخص شد که خودروی مدنظر 100 متر قبل از پل منحرف شده و با برخورد با خاکریز، خاکریز نیز از بین رفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله تاکید کرد: اگرچه این پل در مرز مشترک با حوزه راه گبند بوده و هست؛ ولی این اداره همواره این مسیر را ترمیم می کند و تابلو علایم، خاکریز قبل پل، گاردریل و نرده و حفاظ پل کامل است.

خبر مرتبط:

سقوط خودروی شاسی بلند در شانه خاکی پل صوفی شیخ داز کلاله+ تصاویر

انتهای پیام/

روستای صوفی شیخ داز دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری‌ها از کل تولید

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به عارضه‌ مزمن کاهش تولید خودرو طی چند سال اخیر، در سال جاری این معظل جبران و تولید انواع خودرو تا ۲۲ اسفند ماه از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار ارائه شده از سوی دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای سال جاری تا پایان ۲۲ اسفند ماه امسال، حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.

از این تعداد خودروی تولید شده با سهم ۸۴ درصدی، قریب به یک میلیون و ۱۳۲ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و ۷۱ هزار دستگاه تولیدی در حدود مدت مشابه سال گذشته، شش درصد رشد یافته است.

در مذکور سال جاری ۱۶۶ هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با سال گذشته، ۳۲ درصد بیشتر است.

همچنین بیش از ۴۰ هزار دستگاه انواع خودروی تجاری (ون، مینی‌بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده) با رشد قریب به دو درصدی نسبت به آمار تولید مدت حدودی سال گذشته، در آمار انواع خودروی سال جاری آمده است.

طبق آمار از ابتدای سال تا ۲۲ اسفند ماه، ۳۰۷ هزار دستگاه خودرو با سهم ۲۳ درصدی از مجموع تولید، در بخش خصوصی تولید شد که در مقایسه با آمار تولید ۱۹۴ هزار دستگاهی آن‌ها در سال گذشته، افزایش تولید ۵۸ درصدی دیده می‌شود.

تولید ۶۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور

در سال جاری حدود ۶۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور تولید شده که نسبت به ۴۶۵ هزار دستگاه تولیدی در مدت مشابه سال گذشته، حدود ۲۸ درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

به دنبال آمار ارائه شده توسط وزارت صمت، مهرداد خسروی-مدیر دفتر صنایع خودرو وزارت صمت- در مصاحبه‌ای اظهار کرده است: با توجه به این آمار می‌توان مدعی بود که شاهد به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو هستیم؛ به گونه‌ای که جریان تولید و عرضه‌ خودرو در وضعیت خوبی قرار داشته و با عملی شدن واردات خودرو، بازار به سمت رقابتی شدن نیز پیش رفته است؛ بنابراین دو عارضه مزمنی که در بازار خودروی کشور طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ شکل گرفته بود. در شرایطی که مجموع تولید خودروی کشور با آمار خودروهای ناقص به  یک میلیون دستگاه هم نمی‌رسید، وضعیت سال جاری نشان می‌دهد که با برنامه‌های اجرا شده و مدیریت صورت گرفته، سال ۱۴۰۲ نیز همچون سال گذشته، رشد تولید خودروی کامل را ثبت کرده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان در ۴ روز گذشته
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند +جدول
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری ها از کل تولید
  • تولید خودرو رشد کرد
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری‌ها از کل تولید
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند + جدول
  • اهدای ۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد آق قلا
  • رشد ۳ درصدی مرسولات اداره کل پست فارس در مقایسه با اسفند سال گذشته
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند +جدول