Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مراسم همدردی با جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای "تهران - یاسوج" در مصلای شهر یاسوج با حضور بی سابقه مردم و مسئولین برگزار شد که این مراسم با حاشیه هایی روبرو بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  چهارفصل؛ روز گذشته مراسم همدردی با جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای "تهران - یاسوج" در مصلای شهر یاسوج با حضور بی سابقه مردم و مسئولین برگزار شد که این مراسم با حاشیه هایی روبرو بود که می توان از این حاشیه ها به نبود فضای کافی برای اسکان بخش بانوان  و همچنین عدم نظافت در این بخش با وجود اطلاع رسانی چند روزه، در این مراسم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروند خبرنگاران چهارفصل با ارسال تصاویری گفت: با وجود این که این برنامه را اطلاع رسانی کردند که قرار است در مصلی شهر یاسوج برگزار شود ولی خیلی از افراد سر پا ایستاده بودند و خیلی از افراد هم روی موکت های‌ بدون نظافت نشستند.

لازم است که مسئولان در آینده نسبت به آمادگی لازم جهت حضور مردم در این مکان ها تدابیر لازم را به خرج دهند.

  انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست