Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم هایلایت گفت: مردم بازیگرانی دوست دارند که با هنجار جامعه پیش می روند و کمتر درگیر حاشیه باشند و به صورت ذاتی بازیگران با اخلاق را بیشتر می پسندند.

مینا وحید بازیگر سینما که امسال با فیلم "هایلایت" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص تاثیر زندگی خانوادگی بازیگران بر حرفه آنها گفت: من به مسئله تاثیر زندگی خانوادگی بازیگران بر حرفه آنها کاملاً اخلاق گرا و سنتی نگاه می کنم و اعتقاد دارم یک بازیگر نمی تواند موفق شود مگر اینکه زندگی شخصی سالمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: وجود یک همراه و همدم همچون همسر در زندگی هر فردی آرامبخش است و به نظر من بازیگران زن موفق سینما در کنار خود همراه خوبی دارند که با آنها هم فکر بوده و به رشد آنها کمک می کند.

بازیگران فیلم "کفش‌هایم کو" درباره دلیل محبوبیت برخی بازیگران میان مردم تاکید کرد: مردم بازیگرانی دوست دارند که با هنجار جامعه پیش می روند و کمتر درگیر حاشیه باشند و به صورت ذاتی بازیگران با اخلاق را بیشتر می پسندند.

وی درباره تجربه خود در عرصه بازیگری اذعان کرد: من هنوز پنج درصد از راه بازیگری خودم را نرفته ام و هنوز از خودم راضی نیستم. خیلی سخت است که یک بازیگر از بازی خود راضی باشد.

وحید درباره دلیل حضور در فیلم هایلایت خاطرنشان کرد: بازی من در این فیلم برای من با وجود کوتاه بودن نقش چالش خوبی بود. دیگر دلیل من برای بازی در هایلایت این بود که بار دیگر بعد از حدود یکسال و نیم وقفه به سینما باز گردم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد زندگی فانی و باقی

به نقل از آناتولی؛ مسجد بابا سلطان ترکیه با سازه‌ای فولادی ساخته شده که شکل دایره‌ای دارد و برای کسی که از بالا به آن نگاه می‌کند به شکل نقطه کوچکی به نظر می‌رسد. در سقف مسجد نیز چراغی به شکل هلال و ستاره دیده می‌شود. قُطر مسجد به ۲۴ متر می‌رسد و نمادی از تعداد ساعات شبانه روز است. طراحی مسجد توسط علی طارق باکسوی، مهندس معماری انجام شده که می‌گوید مفاهیم خاصی پشت طراحی این مسجد گنجانده شده که مهم‌تر از شکل خارجی و ظاهر مسجد است. باکسوی می‌گوید: مسجد به شکل دایره‌ای طراحی شده و وقتی از بالا به آن نگاه می‌کنیم، به شکل یک نقطه دیده می‌شود و بیانگر آن است که انسان یک ذره کوچک در این هستی است. وی افزود: نیمی از گنبد مسجد بیانگر زندگی در دنیای فانی است و نیم دیگر آن که دارای رنگ طلایی است، نشانه زندگی پس از مرگ است؛ این مسجد دارای ۱۲ پنجره است و جهت سایه داخل مسجد بر اساس موقعیت خورشید تغییر می‌کند. وی در ادامه توضیح داد که فرش‌های مسجد دارای طراحی سه‌ بعدی است و این احساس را به نمازگزاران القا می‌کند که به سمت صفوف اولیه نماز حرکت کنند. باکسوی درباره مناره مسجد نیز گفت: این مسجد دارای یک مناره است که بر روی آن لفظ جلاله «الله» نقش بسته شده که سمبل وحدانیت خداوند متعال است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آدینه با داستان/ مرد خیلی پیر با بال‌های خیلی بزرگ
  • اولین قدم برای کاهش وزن در طب سنتی (فیلم)
  • درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم)
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نماد زندگی فانی و باقی
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید