Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بیمه "ما"  موفق به دریافت تندیس سیمین این جایزه شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۶ با حضور دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهور ، دکتر مهدی راسخ  معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات، دکتر مجید قاسمی رییس کل جایزه مدیریت مالی ایران و جمعی از مسؤولین کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با داوری نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، بیمه "ما "  در پنجمین سال حضور خود در این جایزه، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس سیمین شد . گفتنی است پیش از این نیز در سه دوره موفق به کسب تندیس بلورین شده بود .

تندیس سیمین هشتمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی و توفیق در جذب منابع درآمدی بر اساس استانداردهای مالی و حسابرسی به بیمه «ما» اهدا شد و وحید وثوق مدیر امور مالی این شرکت، تندیس و لوح تقدیر این دوره را دریافت کرد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!