Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:15:23 GMT

مشاور اجرایی دولت افغانستان ترور شد +عکس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۹۵۰۵

مشاور اجرایی دولت افغانستان ترور شد +عکس

رکنا: رسانه‌های افغانستانی اعلام کردند که «رفیع‌الله گل افغان» مشاور ریاست اجرایی دولت افغانستان و از اعضای حزب جمعیت اسلامی توسط افراد مسلح ناشناس ترور شده است.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، در حالی که پس از حملات روز گذشته تدابیر امنیتی در کابل تشدید شده بود اما «رفیع الله گل افغان» مشاور «عبدالله» رئیس اجرایی دولت افغانستان هدف حمله مسلحانه قرار گرفت و همراه با راننده‌اش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت کشور افغانستان به پایگاه خبری «هشدار» گفت: این عضو ارشد حزب جمعیت اسلامی در منطقه «بوستان» حوزه هفدهم امنیتی شهر کابل هدف قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد مشاور ریاست اجرایی دولت افغانستان در حالی که سوار خودروی نظامی بوده از سوی افراد مسلح ناشناس هدف قرار گرفته است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت ترور Assassination این عضو ارشد حزب جمعیت اسلامی را به عهده نگرفته است.

اعضای حزب جمعیت اسلامی پیش از این نیز در کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفته بودند که گروه تروریستی داعش ISIS مسئولیت آن را به عهده گرفته بود.

این در حالی است که اخیرا اختلافات بین حزب جمعیت اسلامی، حزب اسلامی و ارگ ریاست جمهوری افغانستان به شدت افزایش یافته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرگ شوک آور" سری دیوی" هنرپیشه محبوب هندی در دبی + عکس نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو 2 جوان کرجی دختر و پسر پولدار بنزسوار را در خیابان گاندی دزدیدند + عکس پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد / آیا او به سرنوشت آتنا دچار شده است؟ + عکس بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر سود مرحله تکمیلی سهام عدالت امروز واریز می شود همسرم در شرایط روحی بدی است / حامد با نقشه شوم وارد خانه ام شد! فیلم لحظه خداحافظی 2 خواهر قبل از خودکشی از طبقه دهم +عکس 16+ دختری 4 سال برده کثافت کاری های این مرد بود! + عکس ویدئویی از پرواز تهران-یاسوج زهرا کاظمی جاسوس نبود اما مرتضوی او را جاسوس دانست !

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم