Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: «آیت الله سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل میهمان ویژه مراسم تجلیل از فعالان کانون های مساجد خواهد بود.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از 100 نفر از فعالان کانون های مساجد استان اردبیل 18 اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد تجلیل می شوند و «آیت الله سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه گزارش ربع قرن فعالیت کانون های مساجد استان نیز همزمان با این مراسم رونمایی می شود، تصریح کرد: 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد تصویب فعالیت های مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور است.

 

سقا با اعلام این مطلب که شعار امسال «مسجد، هنر و جوان» خواهد بود، اظهار داشت: ویژه برنامه های سرود و نمایش توسط فعالان کانون های مساجد و تجلیل از مسئولان اسبق دبیرخانه در ربع قرن فعالیت از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان این مطلب که فعالان کانون های مساجد همزمان با 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد برای نمایش فعالیت های خود گردهم می آیند، یادآور شد: انتشار ویژه نامه ربع قرن فعالیت کانون های مساجد استان اردبیل از دیگر فعالیت های فرهنگی و جنبی این مراسم معنوی خواهد بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم تجلیل از مقام علمی و خدمات ۷۰ ساله آیت الله عبدالله جوادی آملی که به صورت خودجوش و با حضور شاگردان آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم قم برگزار شد شاگردان درس اخلاق با اهدای دسته گل از مجاهدت علمی این عالم بزرگ در بیش از نیم قرن تکریم کردند.

آیت الله جوادی آملی در حاشیه مراسم با گرامی‌داشت یاد و نام شهید مطهری و پاسداشت روز معلم، گفت: همه ما وامدار نقش و جایگاه معلمان هستیم و باید همواره این شغل مقدس را به بزرگی یاد کنیم.

این استاد برجسته حوزه افزود: اساتید حوزه هیچگاه بازنشستگی ندارند و تا زمانی که توان دارند باید حنجره خود را صرف ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام صرف کنند.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها