Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:04:02 GMT

انهدام باند سارقان احشام در همدان با 36 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۹۷۳۶

انهدام باند سارقان احشام در همدان با 36 فقره سرقت

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان احشام و کشف 36 فقره سرقت دام توسط این باند خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی باند سارقان سابقه دار احشام و دستگیری 2 نفر از اعضای آن شدند که این افراد به سرقت احشام در سطح شهرستان های استان همدان اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده از محل سرقت ها، مشخص شد تعداد سارقان 3 نفر است و دستگیری دیگر همدست آن ها در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این راستا با تعامل لازم با پلیس آگاهی استان کرمانشاه، یکی از اعضای باند شناسایی شد که این فرد دارای سابقه سرقت مسلحانه بود.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با پیگیری های مستمر و مراقبت های شبانه روزی برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم، مشخص شد اعضای این باند در سطح استان های غرب کشور از جمله همدان، اراک و سنندج به سرقت احشام اقدام می کنند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی و همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه، متهم در یک عملیات غافلگیرانه و در حال ارتکاب سرقت دستگیر و به همدان منتقل شد.
وی اضافه کرد: با توجه به مستندات جمع آوری شده فرد یاد شده به 36 فقره سرقت احشام در شهرستان های ملایر، نهاوند، اسدآباد ،فامنین و بهار با کمک همدستانش اعتراف کرد.
وی گفت: تمامی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
بر اساس آمارهای اعلام شده انتظامی، نرخ سرقت در همدان امسال 29 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
7526/2090

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان فرخ شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک متهم در لردگان

سرگرد سعید شریف زاده افزود: سارقان پس از مواجه شدن با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جزء اعتراف نداشته اند و به ده‌ها فقره سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان