Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@05:28:14 GMT

منتظر صدور رای در پرونده حمید بقایی هستیم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۹۸۱۷

منتظر صدور رای در پرونده حمید بقایی هستیم

ایران آنلاین / غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران  در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حمید بقایی گفت: دادگاه تمام شده و منتظر صدور رای از سوی دادگاه تجدیدنظر هستیم.

 گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری استان تهران 28 آذرماه  از صدور حکم بقایی خبر داده و گفته بود؛حکم دادگاه در خصوص پرونده حمید بقایی صادر و به متهمان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه رسیدگی به پرونده معاون اجرایی دولت دهم در تاریخ 25 و 30 مهر ماه در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه ویژه کارکنان دولت برگزار شد. دادگاه تجدیدنظر نیز طی چندین جلسه به این پرونده رسیدگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‎‌اژه‌ا‌ی، سخنگوی قوه قضائیه پیش از این در نشست خبری خود در 25 تیرماه امسال، اتهامات حمید بقایی را تصرف غیرمجاز، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی اعلام کرده و گفته بود، حتی در بازجویی اولیه اتهام دیگری مطرح شد که دو میلیون یورو وجه نقد بدون ثبت و ضبط رسمی در اختیار این متهم قرار گرفته و قرار بوده به فرد دیگری بدهد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • پرونده‌های معوق استان البرز ۲۵ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۲۵ درصدی پرونده‌های مانده نسبت به سال‌های گذشته در البرز