Web Analytics Made Easy - Statcounter


منابع سوری از آغاز عملیات زمینی ارتش سوریه در محورهای مختلف حومه دمشق و دستاوردهای چشمگیری که طی ساعات اخیر به دست آورده است، خبر دادند.

‎به گزارش خبرنگار امتداد نیوز در دمشق، ارتش سوریه عملیات زمینی خود را در محورهای «الزریقیة حزرما» به سمت شهرک «النشابیة» و «تل فرزات» همزمان با عملیات تهاجمی دیگر در محور «حرستا» آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش هم مواضع تروریست‌ها را در «کفر بطنا، جسرین، عین ترما و حرستا”» به شدت بمباران می‌کنند.

خبرها از پیشروی نیروهای ارتش در شهرک‌های «حزرما والنشابیة» در عمق غوطه شرقی حکایت می‌کند.

عملیات ارتش سوریه همچنان در این مناطق ادامه دارد و به نظر می‌رسد  امروز دستاورد مهمی محقق خواهد شد.

حملات شدید جنگنده‌های ارتش به مواضع تروریست‌ها عملیات زمینی نیروهای ارتش را تسهیل کرده است.

از  عفرین در شمال سوریه  هم خبر می‌رسد ارتش ترکیه به شکل گسترده این شهر و اطراف آن را هدف حملات خود قرار می‌دهد و خبرها از تصمیم نظامیان ترکیه‌ای برای ورود به عفرین و اشغال آن حکایت می‌کند، هر چند نیروهای مردمی و یگان‌های حمایت به شدت در حال دفاع از این شهر هستند.

خبرنگار تسنیم در دمشق در تازه‌ترین خبر خود از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی شهرک‌های «حزرما، النشابیة، حوش الصالحیة و الزریقیه» و تپه «فرزات» در غوطه شرقی پس از درگیری با گروه‌های تروریستی خبر  داده است.

النشابیه از مهمترین دژهای گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی قلمداد می‌شده است. تپه فرزات هم یک تپه مهم و استراتژیک به شمار می‌رود زیرا بر چندین شهرک غوطه مشرف است.

نیروهای ارتش همچنین توانستند با محاصره «اوتایا» به سمت شهرک«الشفونیه» پیشروی کنند.

حوش‌الصالحیه تنها روستای شیعه‌نشین در این مناطق قلمداد می‌شد که گروه‌های تروریستی طی سالیان اخیر اشغال کرده بودند.

ادامه دارد…

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است