Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-28@17:22:37 GMT

مدل لباس هندی عروس و آرایش زیبای عروس هندی +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۰۲۱۴

مدل لباس هندی عروس و آرایش زیبای عروس هندی +عکس

 مدل لباس هندی پنجابی ، لباس هندی ساری ، مدل لباس هندی عروس ، عکس لباس عروس هندی قرمز ، قیمت لباس عروس هندی ، عکس عروس هندی زیبا ، عکس لباس هندی جدید ، مدل مو عروس هندی ، آرایش هندی عروس

بعضی از پارچه‌ها ممکن است به خاطر الیاف طلایی یا پولک‌ها و سنگ‌های کار شده رویشان از دور برق بزنند. استفاده از این پارچه‌ها در لباس مجلسی معمول است، اما به شرطی که از دور سرتاپایتان برق نزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پارچه‌ها را در حد نیم متر (مثلا برای بالاتنه یا کمر یا بخشی از دامن) استفاده کنید و بقیه لباس را از پارچه معمولی و ترجیحا مات بدوزید. این طوری هم جلوه آن تکه پارچه بیشتر می‌شود، هم از دور شبیه فانوس دریایی عروسی نمی‌شوید.

عکس های عروسی دیا میرزا، بازیگر هندی فیلم “سلام بمبئی

عکس دیا میرزا و همسرش

گالری جدیدترین و شیک ترین مدل لباس هندی عروس

عکس عروس با حجاب , لباس عروس با حجاب

آرایش عروس با حجاب






منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ سوسک ۴ سانتی‌متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد

زی‌سان: پزشکان در هند، سوسکی چهار سانتی‌متری را از داخل ریه یک بیمار که به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود، خارج کردند. این بیمار ۵۵ساله به بیمارستان ایالت کرالا مراجعه و اعلام کرد شرایط مناسبی ندارد. مشکلات تنفسی این فرد باعث شد پزشکان برونکوسکوپی را برایش تجویز کنند تا بدین ترتیب یک سوسک چهار سانتی‌متری در ریه او مشاهده شود.

به گفته پزشکان، ظاهراً سوسک از طریق لوله‌ای که قبلاً در گلوی این مرد برای رساندن اکسیژن ایجاد شده بود، وارد شش او شده است. به نوشته رسانه‌ها، سوسک بعد از تلاشی چندساعته از ریه بیمار خارج شد.

منبع: اعتماد آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جینسینگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی برای بدن دارد ؟
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • کاربردهای بالقوه بازخورد لمسی| انتقال حس مجازی به تجربه‌ای واقعی
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)
  • شعرخوانی یک هندی به زبان فارسی در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • باورنکردنی؛ سوسک ۴ سانتی‌متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد
  • سوسک 4 سانتی‌ متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد!