Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مهدوی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با ارسال پیامی به یازدهمین شرکت کنندگان همایش راهنمایان گردشگری که روز یک شنبه هفتم اسفندماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود از تلاش و کوشش راهنمایان در صنعت گردشگری قدردانی کردند .

ایران آنلاین / متن پیام به این شرح است:بلا شک راهنمایان گردشگری سفیران فرهنگی کشور و فعالان خستگی ناپذیر در عرصه فرهنگی کشور و  خط مقدم و ویترین صنعت گردشگری  در معرفی تمدن و فرهنگ غنی ایران اسلامی به جهانیان محسوب می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بدیهی است راهنمایان گردشگری بی دریغ  تلاش کرده اند تا همواره  سفر خاطره انگیز و رضایت بخشی را برای گردشگران داخلی و خارجی که به استان تهران سفر می کنند به یادگار در اذهان انان تداعی کند۰ شایسته است به نیابت  از تمامی فعالین گردشگری استان این روز خجسته را به همه شما عزیزان و دلسوزان گردشگری کشور تبریک و شادباش عرض کنم.

مع الوصف نظر به این که استان تهران بیشترین تعدد راهنمایان گردشگری را در تمایز با سایر استان های کشور  دارا ست  می تواند با انجام یک برنامه ریزی منسجم و با استعانت از دانش و تجربه راهنمایان که ماحصل سال ها ی متمادی فعالیت در کنار گردشگران بوده در مسیر توسعه و جذب گردشگران داخلی و خارجی گام های اساسی  بردارد.
در پایان از برگزار کنندگان یازدهمین  همایش راهنمایان گردشگری که فرصتی مغتنم را برای قدردانی از زحمات یک ساله راهنمایان فراهم کردند صمیمانه تشکر و قردانی می کنم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد