Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد با هرگونه تلاش برای خارج کردن فرآیند سیاسی حل بحران سوریه از مسیر خود به شدت مقابله خواهد کرد.

بیانیه وزارت خارجه روسیه پس از آن منتشر شد که شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه 2401 را در بیست و چهارم فوریه در مورد آتش بس در سوریه تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «ما ضمن اعلام موافقت با قطعنامه شورای امنیت در خصوص آتش بس در سوریه، به شدت با هرگونه ادامه تبلیغات دروغین ضد روسیه و ضد سوریه و تلاش برای خارج کردن فرآیند سیاسی حل و فصل بحران سوریه که به دنبال برگزاری کنگره ملی سوریه در سوچی جان تازه ای گرفت، مقابله خواهیم کرد.»

 

انتهای پیام/

 هشدار وزارت خارجه روسیه به اخلالگران در روند حل بحران سوریه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین تاکید کرد که هر کشور عضو سازمان ملل می‌داند که تصمیمات شورای امنیت بر اساس منشور ملل متحد برای همه کشور‌ها الزام آور است.

براساس گزارش ریا نووستی، وانگ یی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک پس از دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: ما امیدواریم که آمریکا خود را بالاتر از دیگران تلقی نکند و با دقت به صدای جامعه بین المللی گوش دهد.

به گفته وی، در سازمان ملل متحد هیچ استثنایی در مورد رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قوانین شورای امنیت وجود ندارد و آمریکا امتیازات ویژه ندارد.

او افزود: ما امیدواریم که آمریکا عادات قدیمی خود را تغییر دهد و خود را بالاتر از دیگران قرار ندهد. با عضویت در سازمان ملل و همکاری با سایر کشور‌های عضو، باید به تعهدات بین المللی خود عمل کند. واشنگتن باید از قطعنامه ۲۷۲۸ حمایت کند و به دنبال آتش بس همه جانبه در نوار غزه در اسرع وقت باشد. نجات مردم فلسطین از مصیبت آنها هنوز ممکن است. 

در ۲۵ مارس، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ۲۷۲۸ را تصویب کرد که در آن خواستار آتش بس فوری در ماه رمضان شد تا منجر به  آتش بس دائمی و پایدار و رفع همه موانع بر سر راه ارائه کمک‌های بشردوستانه در مقیاس بزرگ شود. اما رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت آمریکا و غرب هنوز این قطعنامه را اجرا نکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • نسخه‌ پیچی جدید علم الهدی برای مقابله با دنیا؛ زور تنها راه است! /شورای امنیت و قطعنامه افسانه است