Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:24:26 GMT

کاهش حجم مبادلات تجاری بین امارات و آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۰۵۹۴

کاهش حجم مبادلات تجاری بین امارات و آمریکا

حجم مبادلات تجاری بین امارات متحده عربی و آمریکا طی سال گذشته میلادی بیش از ۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، گمرک دوبی در گزارشی اعلام کرد که میزان مبادلات تجاری بین امارات متحده عربی و آمریکا طی سال گذشته میلادی بالغ بر ۸۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون درهم ( ۲۴.۳ میلیارد دلار) بود که نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۵ درصد کاهش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، حجم صادرات امارات به آمریکا طی سال گذشته میلادی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۸۶۰ میلیون درهم بود و حجم واردات امارات از آمریکا طی سال گذشته میلادی بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون درهم بود.

هم چنین براساس این گزارش، بیش از ۳۴ درصد از کل مبادلات تجاری بین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با آمریکا توسط امارات متحده عربی صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در بازار جهانی باز هم کاهش یافت. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد اونس طلا با کاهش ۵ دلاری به نرخ ۲ هزار و ۳۳۱ دلار کاهش یافت. این رقم، کاهش ۰‌۱ درصدی قیمت طلا را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت طلا در حالی است که گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، همچنان از رشد ۱۱ دلاری قیمت طلا در طول یک هفته گذشته و ۱۰۰ دلاری را در طول یک ماه گذشته حکایت دارد.

بنا به این گزارش، شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده در ماه گذشته مطابق با پیش‌بینی‌ها ۰.۳ درصد افزایش یافت و بعید است انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را تا سپتامبر متوقف کند، تغییر دهد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

انجمن طلای کشور چین اعلام کرد مصرف طلای چین در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. دلالان طلا در هند هفته گذشته برای اولین‌بار طی دو ماه، به دلیل عقب نشینی قیمت‌های داخلی خریداران را جذب کردند.

سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و رشد را در سه ماهه نسبت به دو ماه اول کاهش داد و تردیدها را در مورد قدرت بهبود دومین اقتصاد بزرگ جهان افزایش داد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901194

دیگر خبرها

  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید