Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان بمناسبت برگزاری مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه ی سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج پیامی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل است:

«ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

ملت بزرگوار ایران ، مردم غیور و خونگرم استان کهگیلویه و بویر احمد و داغدیدگان عزیز سانحه هواپیمای مسافربری

سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ محور تهران – یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان گرامی، مردم ایران را داغدار نمود و غم بزرگی را برای بازماندگان این حادثه بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش مجموعه مدیریت استان اصفهان از اولین لحظات وقوع حادثه بر این قرار گرفت که با نهایت خلوص و عواطف انسانی و بر اساس وظایف ذاتی ، با بسیج تمامی امکانات و نیروهای متبحر و زبده و بهره گیری از توان نیروهای مردمی و عوامل امدادی ، نظامی ، انتظامی و عملیاتی در جهت یافتن پیکر جانباختگان عزیز و تقدیم آن به چشم انتظاران داغدیده این واقعه ی غمبار اقدام نماید و در این راستا علیرغم شرایط نا مساعد جوی و طبیعت سخت و دشوار منطقه و با توجه به رصد و بررسی تمامی نقشه ها و تصاویر ارسالی پهبادها و بالگردها و تشکیل دهها جلسه ستاد مدیریت بحران و حضور میدانی در محل حادثه در چندین مرحله ، خوشبختانه این امر محقق شد تا شاید اندکی از غم بزرگ بازماندگان این سانحه التیام یابد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار و ابراز همدردی با آنان، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

امید است در آینده هیچگاه شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار در کشور عزیزمان نباشیم. انشاالله.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به شماره پروازی ۳۲۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

در نهایت بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر این پرواز باطل اعلام شد.

کد خبر 6099379

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه فرود ترسناک هواپیمای مسافربری بدون باز شدن چرخ جلو!
  • (ویدئو) فرود هواپیمای مسافربری بدون باز شدن چرخ‌های جلو
  • بازماندگان امام‌زاده ابراهیم چه می‌گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • بازماندگان امامزاده ابراهیم چی می گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نداشت؛ روایت بازماندگان روستای سوخته
  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون