Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@01:47:47 GMT

تجارت قبر در امامزاده‌های تهران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۰۹۳۷

تجارت قبر در امامزاده‌های تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجارت قبر در امامزاده‌های درون‌شهری تبدیل به تجارت پربازدهی شده که زیر پوشش ساماندهی، بازسازی و نوسازی و نظایر آن اجرا می‌شود و با این عنوان به درآمد می‌رسند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مسجد جامعی با اشاره به بحث ساماندهی و نوسازی قبو گفت: تجارت قبر یکی از کار پربازده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: عمران و نوسازی شهری، آن هم به نام حقوق شهروندی و مبتنی بر نیاز‌های محلی آداب و قواعدی دارد.

به گفته مسجد جامعی، این‌گونه نیست که یک دستگاه اجرایی بدون اطلاع سایر مجموعه‌های دخیل خودمختار عمل کند و بخشی از حافظه شهر و دارایی‌های شهروندان را خدشه‌دار کند.
این عضو شورا بیان کرد:به نظر می‌رسد در چشم این قبیل از مدیران یک کریستال خوش‌آب‌ورنگ و گران‌قیمت از آجر‌ها و کاشی‌های تاریخی ارزش بیشتری دارد و به همین دلیل است که با نگاهی کلنگی همه‌چیز را تخریب می‌کنند و اصرار دارند در دوره مدیریت آن‌ها همه این اقدامات شروع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد

وزارت امور خارجه آمریکا نگران از تصمیم اسلام‌آباد برای افزایش حجم همکاری‌های اقتصادی با تهران، بار دیگر به تهدید ناکارآمد اعمال تحریم‌ها علیه ایران متوسل شد.

به گزارش مشرق، تارنمای وزارت امور خارجه آمریکا نوشت که ودانت پاتل سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در نشست خبری دیشب (چهارم اردیبهشت) در پاسخ به سوالی در مورد ساخت بخش پاکستانی خط لوله گاز صلح میان ایران و پاکستان گفت که واشنگتن به همه کشورها اطلاع می دهد که خطر تحریم را در مراودات تجاری با تهران مد نظر داشته باشند.

در جریان نشست خبری دیشب، خبرنگاری از پاتل پرسید: در جریان سفر رئیس جمهوری ایران به پاکستان، ۲ کشور هشت تفاهمنامه امضا و توافق کردند که تجارت دوجانبه را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهند. یکی از سخنگویان دولت پاکستان نیز گفت که اسلام‌آباد نیازی به معافیت تحریمی آمریکا برای ساخت بخش پاکستانی خط لوله انتقال گاز ندارد. ایالات متحده چه نظری در مورد این توافق ها و اظهارات دارد؟

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در پاسخ، ضمن اشاره به استقلال پاکستان در سیاست خارجی خود، گفت: ما به طور کلی خطر احتمالی تحریم ها را به هر طرفی که مراودات تجاری با ایران را مد نظر دارد، اطلاع می دهیم.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از هدف ‌گذاری افزایش حجم تجارت رسمی ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار و امضای هشت سند همکاری مشترک بین دو کشور خبر داده بود.

حسین امیرعبداللهیان ادامه داد:‌ بررسی موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌ های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی و قضایی، میان هیات ‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به پاکستان و پس از دیدار با مقام‌ های بلندپایه این کشور و همچنین بازدید از شهرهای لاهور و کراچی، ساعاتی پیش عازم سریلانکا شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان